Profilbilde av psykolog Elise Marie Gurandsrud

Elise Marie Gurandsrud

Profilbilde av psykolog Elise Marie Gurandsrud
Psykolog

Om

Utdannet ved Universitetet i Tromsø og har mange års erfaring fra poliklinikk i spesialisthelsetjenesten, både fra ruspoliklinikk og allmenpoliklinikk. Er spesialist i psykoterapi med emosjonsfokusert terapi (EFT) som hovedretning, hvor man har et overordna fokus på hvordan forstå, tåle og endre vanskelige følelser. Bruker det som innfallsvinkel til ulike temaer som stress, uro, angst, depresjon, selvkritikk, skam, bekymring, relasjonelle vansker, sorg/tap, livskriser og traumer som f.eks. vonde opplevelser fra oppveksten. Jeg er opptatt av å ta den enkeltes vansker på alvor, og at det skal kjennes trygt ut å komme med både store og små utfordringer. Jeg er også opptatt av å prøve å finne en felles forståelse av hva du har behov for og trenger hjelp til. Tilbyr primært timer på dagtid i hverdager, men har i perioder også mulighet til å tilby enkelte timer på ettermiddag/kveld/helg/video.

Autorisasjon (2014)

Elise Marie Gurandsrud er psykolog i Drammen

Siste vurderinger av Elise Marie Gurandsrud

Trygg og grundig

Klinikk: Lysne Psykolog Drammen Skrevet

Elise er en psykolog det er lett å åpne seg for. Hun tar seg god tid til deg, og jeg føler jeg lærte mye om egne reaksjonsmønstre. Fikk mye kunnskap som jeg kan jobbe videre med. Det var også fint å få en bekreftelse på at barndomstraumer ikke bare er en bagatell, men har mye å si for hvordan du er som voksen.

For løsningsorientert.

Klinikk: Lysne Psykolog Drammen Skrevet

Mange spørsmål, lite dialog. Hun kom til en konklusjon. Så seg derfor ferdig med behandling, ikke spørsmål om å fortsette.

Leit å høre om opplevelsen din. Du er velkommen tilbake om du ønsker det.

Besvart av Elise Marie Gurandsrud