Ida Marie Bjerkenes Fagerhøi

Psykolog

Autorisasjon (2021)

Ida Marie Bjerkenes Fagerhøi er psykolog i Oslo

Siste vurderinger av Ida Marie Bjerkenes Fagerhøi

Takk for veldig god hjelp

Klinikk: Metakognitiv Terapi Oslo Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med behandlingen jeg fikk hos Ida. Jeg har det mye bedre nå og har lært meg teknikker som gjør det lettere å takle grubling og angst.

Trygg, snill, omsorgsfull, forståelsesfull, profesjonell, ekstremt hjelpsom

Klinikk: Metakognitiv Terapi Oslo Skrevet

Jeg starta i terapi hos Ida i august. På bare 3 måneder har det blitt ekstremt mye lettere å forholde meg til OCD'en, og jeg føler ikke at den styrer livet mitt lengre. Nå er det heller jeg som styrer den.
Ida gir en utrolig god følelse av trygghet og forståelse, og gjør det veldig lett å åpne seg om sine vanskeligheter!
Hun er flink til å lytte, og har lært meg å bruke effektive metoder for å få en lettere hverdag.
Jeg anbefaler Ida til alle! :-D

Takk for god behandling

Klinikk: Metakognitiv Terapi Oslo Skrevet

Takk for veldig god behandling, Ida er en trygg og flink terapaut. Jeg kan trygt anbefale henne videre :)

Svært dyktig!

Klinikk: Metakognitiv Terapi Oslo Skrevet

Ida er den beste psykologen jeg har gått til! Hun har gitt meg mange gode verktøy som jeg tar med meg videre. Det er lett å åpne seg opp for henne, hun viser så mye varme, samtidig som hun er tydelig. En fantastisk psykolog!

God og trygg oppfølging

Klinikk: Metakognitiv Terapi Oslo Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med mitt behandlingsforløp hos Ida. Trygg og god behandler. Som med et effektiv bruk av terapeutiske virkemidler fikk meg til å ta i bruk verktøy for å komme over utallige utfordringer i hverdagen, som jeg før så på som håpløse.