Anne Cecilie Hallquist

Anne Cecilie Hallquist er gynekolog i Oslo

Siste vurderinger av Anne Cecilie Hallquist

Rolig, tillitsvekkende, trygg

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Jeg har gått til Anne Cecilie i flere år. Hun lytter, svarer godt på spørsmål, følger alltid opp det hun skal, og gir god informasjon. Hun er punktlig, jeg opplever aldri forsinkelser. Jeg er trygg på at jeg er i gode hender, og har bare godt å si.

Kunnskapsrik, pålitelig og varm

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Anne Cecilie er en svært behagelig person som gjør at man ikke behøver å grue seg til en undersøkelse de færreste synes er så gøy. Hun er rolig, varm, hyggelig, tar pasientene sine på alvor, er kunnskapsrik og har svar på alle spørsmål. Jeg føler meg alltid trygg på at hun vet hva hun snakker om. Det er tydelig at hun liker jobben sin og det er fantastisk at damer som henne jobber i det offentlige. Jeg føler meg heldig som har henne som min gynekolog.

Anbefaler henne :)

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Hun er alltid rolig, hun besvarer spørsmålene jeg har på en veldig grundig og fornuftig måte, gir akkurat nok informasjon (ikke for mye, ikke for lite), hun er veldig tålmodig, lager plass for alle spørsmål og jeg føler meg alltid lettet på vei ut av kontoret hennes. Det er synlig at hun liker jobben og har jobbet som gynekolog i mange år.

En kjempe fordel er at det er bind ved behov på toalettet.

Fantastisk gynekolog

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Har gått til Anne Cecilie i 10 år. Hun er desidert det varmeste, mest empatiske mennesket jeg har møtt i helsevesenet. Ingen bekymring er for stor, og ingen er for liten. Lytter med respekt, er løsningsorientert og genuint opptatt av å hjelpe. Opplever henne som faglig oppdatert og sterk. Pluss i boken for at hun også er veldig hyggelig å småprate med underveis i undersøkelsen, det gjør det hele til en positiv opplevelse.

Anbefales på det sterkeste!!

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Smestadgynekologene Skrevet

Har en rolig og avslappende væremåte viser respekt, lytter og forklarer godt. Har godt håndlag. Hadde lest henvisning godt.