Jan Glasø

Autorisasjon (1990)

Siste vurderinger av Jan Glasø

Emosjonell intelligent og forståelsesfull

Klinikk: Romerike Hjertesenter AS Skrevet

Dette er en lege som jeg aldri gruer meg til å møte, men ser fram i mot å treffe. Han er faglig kompetent i norgestoppen. Jeg har 100 % tillitt til han.

Han lytter alltid, og svarer på alle spørsmål. Han er ikke stressende eller jagende, og har en ro i kroppen som smitter over. I tillegg har han en glimrende humor, og avslutter alltid med å forklare grundig, for så å gi gode råd videre. Anbefales

Seriøs, dyktig og svært kompetent lege

Klinikk: Romerike Hjertesenter AS Skrevet

Svært imøtekommende og tillitsfull lege, lyttende, deltakende og med evne til å skape dialog.
Faglig kompetent, uten tvil, men også med høy emosjonell intelligens.

Trygg

Klinikk: Romerike Hjertesenter AS Skrevet

Han er en kjempe flink og hyggelig. Jeg pleier å bli med mannen min på kontroll hos ham. Vi føler oss så trygge og ivaretatt etter å ha vært inne for samtale med ham. Han svarer på alle spørsmål som blir stilt og etter å ha vært hos ham føler mannen min mye mer lettet i forhold til sin helse tilstand. Sterkt anbefales .

Hyggelig og behagelig

Klinikk: Romerike Hjertesenter AS Skrevet

En fantastisk lege! Jeg gruet meg så mye da jeg kom inn og tok ikke lang tid før jeg var så rolig. Han har humor, flink til å berolige og er så flink og nøye i det han gjør. Fantastisk. Jeg kommer gjerne tilbake.

Meget bra oppfølging!

Klinikk: Romerike Hjertesenter AS Skrevet

Jan Glasø har en meget god pasientoppfølging, som man sjelden opplever disse tider! Jeg har fått hjelp til blodtrykk- og hjerteproblemer både for 4 år siden og i år (2021) og begge ganger har jeg fått profesjonell, tydelig råd og oppfølging. Anbefales!