Marcus Eriksson

Marcus Eriksson er plastikkirurg i Bergen, Oslo, Stavanger og Tromsø

Siste vurderinger av Marcus Eriksson

Trygg og god behandling.

Klinikk: Privatklinikken AS - Tromsø Skrevet

Jeg vil si Privatklinikken i Tromsø er profesjonelle, seriøse og har absolutt tilfredsstilt mitt behov. I tillegg har jeg følt fra dag en av, trygghet og ha blitt godt ivaretatt. De er også behjelpelige og lett tilgjengelig med å besvare eventuelle spørsmål både før, og etter behandling hos Privatklinikken i Tromsø.

Dyktig med masse erfaring

Klinikk: Privatklinikken AS - Bergen Skrevet

Jeg er en frisk ung og travel mann med litt for mye ekstra foring under huden i bilringen. Fikk kontakt med Marcus Eriksson. Han var flink til å fortelle om fordeler og ulemper med fettsuging vs fettfrysing med nyeste utstyr. Har en travel hverdag og gikk for fettfrysing av mage og sideflesk. Det var en behandling som gikk over all forventning med god musikk og god stemning. Jeg gikk på jobb samme dag. God informasjon og god oppfølging.

Masse talent og kunnskap

Klinikk: Privatklinikken AS - Bergen Skrevet

Jeg har i løpet av 20 år tatt behandlinger og flere operasjoner hos dr. Marcus. Han er en varm og hyggelig person med et kunstnerlig blikk.
Årene går... Denne gangen var tiden inne for å stramme og løfte ansikt og hals. Jeg var på jobb 3 dager etter operasjonen. Resultatet er akkurat så fint og naturlig som jeg ønsket.

Det er en jungel der ute av behandlinger og operasjoner. Jeg skriver inn til legelisten for å hjelpe andre å finne en dyktig lege som behersker alt innen operasjoner og alle typer av andre behandlinger.

profesjonelt og trygt

Klinikk: Privatklinikken AS - Tromsø Skrevet

Jeg hadde brystforstørrelse med implantater. Jeg tok det beste valget ved å velge Dr. Marcus! Jeg sendte inn en forespørsel om konsultasjon og de svarte umiddelbart. Under konsultasjonen ble alt forklart for meg i detalj, legen vurderte profesjonelt og anbefalte riktig størrelse på protesen, selv om jeg ønsket mer, stolte jeg på legens anbefalinger og angret ikke. De svarte alltid raskt på meldingene mine og ga tilstrekkelige svar på alle spørsmålene mine. Jeg var redd før operasjonen, men alt var forgjeves. Metta ga meg narkose profesjonelt, jeg følte meg bra, sovnet lett og raskt, sov godt og våknet med nydelige bryster! en time senere spiste jeg allerede lunsj på McDonald's! Jeg kjente ingen smerte! Jeg hadde de beste inntrykkene fra operasjonen! To uker senere ble jeg undersøkt av lege og så de vakre brystene mine for første gang! Jeg er veldig fornøyd med resultatet! Resultatet er bedre enn jeg forventet! disse menneskene Marcus og Metta er profesjonelle! Det var en fornøyelse å falle i hendene på dem; de var snille, hyggelige, høflige fagfolk!
Jeg vil anbefale til alle!

Veldig trygt og kjempefornøyd

Klinikk: Privatklinikken AS - Oslo Skrevet

Kom til første møte med Mette og Marcus og ble hjertelig tatt i mot. Marcus gjorde en kjempegod jobb og var veldig nøye. Han var rolig og forklarte godt underveis. Følte meg ivaretatt fra første øyeblikk. Skal ha videre behandlinger, men er foreløpig veldig fornøyd med det han har gjort. Føler meg mye bedre allerede.
Kan virkelig anbefale Privatklinikken til andre.