Profilbilde av plastikkirurg Ine T. Mørk

Ine T. Mørk

Profilbilde av plastikkirurg Ine T. Mørk
Plastikkirurg

Om

Dr. Ine Mørk er spesialist i plastisk kirurgi, med hovedvekt på bryst og kvinnelig intimkirurgi.

Innenfor brystkirurgi utfører Ine alt fra forstørrelser og reduksjoner, til brystløft og rekonstruksjoner.

Hun har også spesialisert seg på intimkirurgi og har utviklet egne metoder som både gir pene resultater og minimale postoperative komplikasjoner.

Ine har sin medisinutdannelse fra Universitetet i Lübeck, Tyskland, og ble spesialist i plastikkirurgi ved Oslo universitetssykehus.

Plastikkirurgi

Autorisasjon (2003)

Ine T. Mørk er plastikkirurg i Oslo

Siste vurderinger av Ine T. Mørk

Trygghet og kunnskap

Klinikk: Akademikliniken Oslo Skrevet

Fantastisk hyggelige og imøtekommende. Følte meg sett og ivaretatt hele veien. Anbefales på det varmeste.

Proft, trygt og omsorgsfullt

Klinikk: Akademikliniken Oslo Skrevet

Etter å ha hatt komplekser i 20 år så bedømte jeg meg for intimkirurgi. Ine er en av de mest erfarne på området i Norge, og bruker en spesiell teknikk. Jeg er utrolig fornøyd med resultatet og skulle ønske jeg gjorde det tidligere. Ine og alle på Akademiklinikken, fra resepsjon til pleiere til anestesilege, var utrolig vennlige og snille, og alt gikk smidig og knirkefritt fra bestilling av inngrepet til kontroll 6 uker etter. Strålende oppfølging og ikke minst glimrende resultat. Anbefales varmt!

Trygt og komfortabelt

Klinikk: Fornebuklinikken AS Skrevet

Bestemte meg for å utføre en operasjon jeg har tenkt på i 20 år, og valgte Ine til å utføre denne. Veldig behagelig og dyktig kirurg. Ble ikke dårlig av narkosen og alt har gått smertefritt i etterkant. Anbefaler Ine og Fornebuklinikken på det sterkeste. Veldig hyggelige pleiere der også :)