Logo for Fornebuklinikken AS

Fornebuklinikken AS

Logo for Fornebuklinikken AS

Om klinikken

Fornebuklinikken er Norges første kompetansesenter for kosmetisk kirurgi, etablert i 1984. Hvert år utfører vi flere tusen behandlinger på kvinner og menn.

Våre plastikkirurger er blant de mest erfarne og anerkjente i Norge. De utfører alle typer behandlinger innen kosmetisk/estetisk kirurgi for både ansikt og kropp, som ulike typer ansiktsløft, øyelokks- og øreoperasjoner, neseoperasjoner, brystoperasjoner, bukplastikk og kroppsforming/fettsuging.

Vårt kompetente team av kosmetiske sykepleiere skreddersyr et individuelt behandlingsprogram basert på en grundig hudanalyse. Behandlinger som tilbys er blant annet laserbehandling, injeksjonsbehandling, peeling, Dermapen og laserhårfjerning for ansikt og kropp.

Pasientsikkerhet er vår høyeste prioritet. Alle operasjoner gjennomføres med svært lav risiko for komplikasjoner.

Som pasient ved Fornebuklinikken kan du forvente personlig service og oppfølging, både før og etter din behandling. Vi viser ansvar også etter din operasjon, med kontroller og eventuelle justeringer dersom det blir nødvendig.

Siste vurderinger av Fornebuklinikken AS

Veldig snill og hyggelig

Lege: Axel Rein Barstad Skrevet

Var på et par konsultasjoner hos andre, men valgte Axel. Han var veldig imøtekommende, hyggelig og snill. Presser ikke på flere operasjoner heller og er opptatt av et fint resultat. Og alle på fornebuklinikken er ellers sykt hyggelige, vært der en gang før også, følte meg veldig trygg!

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Lege: Jørgen Utvoll Skrevet

Utvoll er veldig hyggelig og utrolig dyktig som lege, vil takke for en vel gjennomført jobb og for god service - veldig fornøyd etter besøket mitt her

Svært fornøyd

Lege: Axel Rein Barstad Skrevet

Gjennomført øyelokkopersjon på Fornebuklinikken.

Fantastisk fin opplevelse- føltes som en halv dag på spa. Hyggelig betjening, god service, flotte lokaler, enkel parkering. Fikk med telefonnummer til kirurgen da jeg dro hjem etter operasjonen og ble oppringt morgenen etter med spørsmål om hvordan det gikk.
Det koster så lite å gi det lille ekstra- betyr mye. Dyktig og meget behagelig kirurg som gir tydelige råd. Anbefales på det varmeste.

Trygg. Profesjonell. Behagelig.

Lege: Axel Rein Barstad Skrevet

Jeg skiftet brystproteser satt inn for 12-13 år siden hos en annen klinikk og lege. For en forskjell. Jeg har aldri opplevd så mye trygghet, omsorg og glede i en operasjon før. Jeg har heller så og si ingen smerter etter operasjon.

Fikk gode råd og vurderinger før operasjon samt god oppfølging i etterkant.

Lege: Bjørn Tvedt Skrevet

Bjørn er kunnskapsrik og utrolig flink kirurg.
Jeg opplevde han og teamet som ivaretagende før, under og etter inngrep.
Tok facelift og øyelokk. Veldig fornøyd behandlingen og med resultatet.