Tine Cecilie Sælensminde Wingsternes

Plastikkirurg

Plastikkirurgi

Autorisasjon (2009)

Aleris Lillesand Telefonnummer38 04 99 2038 04 99 ...
Senterveien 32 4790 Lillesand
Aleris Nesttun Bergen Telefonnummer55 59 99 9955 59 99 ...
Nesttunveien 90 B 5221 Nesttun
Tine Cecilie Sælensminde Wingsternes er plastikkirurg i Lillesand og Bergen

Siste vurderinger av Tine Cecilie Sælensminde Wingsternes

Dyktig og imøtekommende

Klinikk: Aleris Nesttun Bergen Skrevet

Har tatt to operasjoner hos Tine, full bukplastikk med sying av magemuskler og brystløft med silikonprotese bak muskel. Så utrolig fornøyd med begge operasjonene!

Fra konsultasjon til jeg lå på operasjonsbordet følte jeg meg godt ivaretatt og fra operasjonen(e) var ferdig og tiden etterpå var det tett og god oppfølging.

Tine viser omtanke og forståelse, lytter og gjør en fantastisk jobb med å få et naturlig og estetisk pent resultat. Jeg er evig takknemlig for å kunne føle meg vel i min egen kropp etter 4 graviditeter <3

dyktig og empatisk

Klinikk: Aleris Lillesand Skrevet

Tine er en utrolig dyktig lege. Samtidig er hun et godt og varmt menneske.
Jeg har følt trygg og ivaretatt hos henne i hele veien.

Jeg anbefaler henne sterkt.

Hilsen (Navn fjarnet av moderator)

Veldig fornøyd.

Klinikk: Aleris Bergen Sentrum Skrevet

Har gjennomført en bukplastikk med sying av magemuskler + fettsuging av nedre mage/flanker. Dette pga to svangerskap, og et hudoverskud som ikke ble bra igjen etter vektnedgang med diverse plager som gikk ut over trivsel i hverdagen. Det satt langt inne å ta steget til å utføre operasjon, men jeg kunne ikke ha vært mer fornøyd.

Tine er en utrolig dyktig kirurg, men også et veldig fint og varmt mennneske. Har følt meg utrolig godt ivaretatt hele veien fra konsultasjon til nå 3 mnd senere. Alt ser kjempeflott ut, og angrer ikke et sekund på at valget falt på Tine som kirurg. Jeg kan varmt anbefale henne (og resten av teamet på Aleris i Bergen). Tusen takk for god oppfølging både før, under og i etterkant. Ser fram til sommer med min "nye" mage uten plager.

Imøtekommende og flink

Klinikk: Aleris Nesttun Bergen Skrevet

Etter å ha vært på konsultasjon hos en annen kirurg hvor jeg satt igjen med enda flere spørsmål og usikkerhet fikk jeg god hjelp hos Tine.
Jeg følte med en gang at hun tok seg tid, lyttet og skjønte hva jeg ønsket.
Jeg fikk god informasjon i forkant, underveis og etterpå.
Jeg er superfornøyd med resultatet.

Den beste kirurgen

Klinikk: Aleris Nesttun Bergen Skrevet

Tine er virkelig alt man ser etter i en god kirurg! Jeg tok brystforstørrelse med silikon hos Tine og jeg er helt utrolig fornøyd! Hun er så utrolig dyktig og kan virkelig faget sitt. Hun bryr seg veldig om pasientene sine, og er en veldig god lytter. Jeg følte meg så trygg, forstått og ivaretatt gjennom hele prosessen. Anbefaler virkelig Tine på det sterkeste!💕