Profilbilde av generell kirurg og plastikkirurg Ståle Buhagen

Ståle Buhagen

Profilbilde av generell kirurg og plastikkirurg Ståle Buhagen
Generell kirurg og plastikkirurg

Om

Overlege dr. Ståle Buhagen er spesialist i plastikkirurgi og generell kirurgi. Han har jobbet med kirurgi siden 2004, både offentlig og privat. Utover plastikkirurgi har dr. Buhagen jobbet med hjertekirurgi, transplantasjonskirurgi og gastrokirurgi ved Rikshospitalet.

Dr. Buhagen har bred erfaring innen plastikkirurgi og har spesialisert seg innen brystoperasjoner som brystforstørrelse, brystløft og brystreduksjoner, herunder gynecomasti (brystutvikling hos menn). Han har også spesialkompetanse på kroppsformende kirurgi som bukplastikk, korreksjon av delte magemuskler (rektusdiastase), armplastikk, lårplastikk, hofte- seteplastikk, fettsuging, fettransplantasjon til bryst, sete og ansikt, øyelokksoperasjoner og panneløft.

Bestill time til en uforpliktende konsultasjon.

Les mer om dr. Buhagen her.

• Generell kirurgi
  • Plastikkirurgi

Autorisasjon (2004)

Siste vurderinger av Ståle Buhagen

Trygg, nøysom, imøtekommende og kunnskapsrik

Klinikk: Klinikk A Skrevet

Jeg ønsker å dele min svært gode opplevelse fra Klinikk A og Ståle Buhagen. Meget god oppfølging gjennom behandlingsforløpet fra start til slutt. Trygg og imøtekommende behandler med høy kompetanse og et særdeles godt sluttresultat.

Kunnskapsrik, trygg.

Klinikk: Klinikk A Skrevet

Følte meg så ivaretatt fra første stund jeg kom inn på klinikken, Ståle er en varm og kunnskapsrik lege/kirurg som jeg var 100% sikker på etter konsultasjonen. Han tok seg god tid, forklarte alt og svarte på alle spørsmål, ikke mindre enn 2 dager etter konsultasjonen ble jeg operert! Alt ble som jeg ønsket og håpet på, Ståle og teamet på klinikk A er helt fantastiske. Anbefales på det sterkeste. Det var viktig for meg å føle meg trygg og det gjorde jeg. Oppfølgingen etterpå er også helt fantastisk, får svar på alt jeg lurer på når som helst.

Trygt og godt valg

Klinikk: Klinikk A Skrevet

Veldig fornøyd med mitt møte med Ståle, følte meg trygg og ivaretatt, lyttet til mine behov og ønsker. Ett trygt valg! Anbefales!

Anbefales på det varmeste

Klinikk: Klinikk A Skrevet

Man blir svært godt ivaretatt! Jeg er også meget fornøyd med resultatene og oppfølgingen i etterkant.

Anbefales derfor på det varmeste!

Profesjonell og kunnskapsrik

Klinikk: Klinikk A Skrevet

Det er ca. 2 måneder siden jeg gjorde min brystreduksjon (gynekomasti). Jeg skrev med vilje ikke denne anmeldelsen umiddelbart slik at jeg kan være så ærlig som mulig. På dette tidspunktet er jeg så fornøyd med resultatene og er så glad at jeg valgte Klinikk A. Anbefales på det varmeste! Og Dr. Ståle er veldig profesjonell og hjelpsom.