Solveig Klæbo Reitan

Psykiater

Psykiatri

Autorisasjon (2001)

Klinikk Kognito Telefonnummer474 83 000474 83 0 ...
Olav Tryggvasons Gate 28 7011 Trondheim
Solveig Klæbo Reitan er psykiater i Trondheim

Siste vurderinger av Solveig Klæbo Reitan

Hyggelig, lyttende og god rådgiver

Klinikk: Klinikk Kognito Skrevet

Dr. Reitan er veldig kunnskapsrik og omtenksom. Hun var flink til å gi meg forståelse om ADHD, og hva som fantes av tjenester for tilrettelegging av hverdag, skoledag og arbeidsdag. Enkelt å få tak i hun ved å sende melding til telefonen deres, og svarte raskt og utdypende. Alt i alt 10/10 fra meg.

Kunnskapsrik og lyttende men travel

Klinikk: Klinikk Kognito Skrevet

Klæbo Reitan var imøtekommende. Man må kanskje "mase" litt for å få tett oppfølging, og det virker som hun har tettpakket kalender fra 8 om morgenen til 8 på kvelden, minst. Men i de situasjonene det har vært behov for rask hjelp/reaksjon, så har hun bestandig prioritert det. Det går fort i svingene hos Klæbo Reitan da, skal sies. Både med utredning og utskriving av medisiner. Noen ville sikkert ikke stolt helt på det. Og jeg har selv purret på epikriser og dialog med fastlege. Men jeg stolte på henne likevel, hun er tillitsvekkende. Dessuten liker jeg i grunnen godt at det ikke treneres unødvendig.

Utilgjengelig og uforsvarlig

Klinikk: Klinikk Kognito Skrevet

Fikk utredning effektivt hos henne og ble satt igang på medisiner, med jevn oppfølging første halve året
Hadde da et godt inntrykk. Etter dette ble det umulig å få hjelp.
Hadde en time etter 4 mnd som ble avlyst. Fikk da ikke ny time før 4 mnd etter dette. Noe som har ført til 8 måneder uten mulighet for å endre medisinering eller oppfølging. Rett og slett uforsvarlig.
Føler jeg må mase for å få kontakt med henne og det virker som at jeg er til bry.

Arrogant

Klinikk: Klinikk Kognito Skrevet

Etter seks måneders venting fikk jeg ikke noe videre hjelp her. På nettsiden står det «endelig ble jeg sett», men det var virkelig ikke tilfellet. Ble henvist tilbake til dps, som var grunnen til at jeg kom hit i utgangspunktet. Et frekt og arrogant avslag var det fastlegen fikk tilbake da jeg ble prøvd henvist hit igjen.

Imøtekommende og blid

Klinikk: Klinikk Kognito Skrevet

Jeg har nå gått til Solveig Klaebo Reitan på klinikk Kognito i snart 2 år. Har bare positivt å si om henne. Hun er alltid blid, smilende og ikke minst faglig dyktig. Hun er åpen for behandlingsforslag fra min side, sitter ikke på sin "høye hest" og tror hun vet best. Hun er lyttende og effektiv. Tar avgjørelser raskt, noe jeg liker som er ganske utålmodig av meg.