Andreas Svee

Plastikkirurg

Plastikkirurgi

Autorisasjon (2012)

Aleris Majorstuen Telefonnummer23 19 50 5023 19 50 ...
Sørkedalsveien 10B 0369 Oslo
Aleris Strømmen Telefonnummer63 80 03 3063 80 03 ...
Støperiveien 5 2010 Strømmen
Andreas Svee er plastikkirurg i Oslo og Lillestrøm

Siste vurderinger av Andreas Svee

Dyktig, trygg og effektiv

Klinikk: Aleris Majorstuen Skrevet

Fikk utført brystreduksjon og er svært fornøyd med både behandlingen og resultatet. Jeg følte meg godt ivaretatt hele veien. Fikk en liten infeksjon i etterkant og dette ble veldig godt fulgt opp. Kunne ringe/sende SMS direkte til Andreas når jeg lurte på noe og fikk alltid svar så og si med en gang, enda det var midt i julehøytiden. Imponerende.

Trygt og ansvarsfullt

Klinikk: Aleris Majorstuen Skrevet

Er super fornøyd fra start til slutt. Fikk veldig god informasjon på konsultasjon. På operasjonsdagen ble jeg godt tatt imot og følte dette var veldig trygt. Resultatet ble enda bedre enn jeg forventet og ser frem til å komme tilbake når det er tid for det.
I ettertid har Andreas svart på ting jeg har lurt på, og kan alltids sende melding igjen om jeg har noen spørsmål. Anbefales på det høyeste!
6 av 5 stjerner🌟

Hospitable and professional

Klinikk: Aleris Majorstuen Skrevet

I had a great experience with doctor Andreas Svee. He is professional , friendly and kind. I advise.

Trygg og kunnskapsrik

Klinikk: Aleris Majorstuen Skrevet

Jeg henvendte med til Andreas Svee fordi jeg var misfornøyd med brystene mine etter amming av to barn (tap av volum).
Andreas hørte på meg og kom med forslag om moderat brystforstørrelse med mini implantater, noe som ville gi ett lite «løft» og gjøre opp for tap av volum etter svangerskapene og amming.
Jeg hadde to konsultasjoner der jeg fikk diskutere alternative typer implantater samt stille spørsmål og bestilte time til kirurgi uken etter.
Hele prosessen gikk veldig fint og resultatet er godt over forventninger.
Jeg er veldig glad for at jeg fulgte anbefalingen fra Andreas Svee og hadde fullt tillit til ham som kirurg. Fikk veldig bra oppfølging underveis også rett etter operasjonen.

Svært profesjonell og dyktig

Klinikk: Aleris Majorstuen Skrevet

Var med på konsultasjon for et familiemedlem. Operasjon er lik inntekter, men Svee frarådet inngrep og forklarte på en veldig god måte hvorfor. Grundig, tillitsvekkende og åpenbart veldig kompetent lege.