Eirik Torjuul Halvorsen

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Eirik Torjuul Halvorsen er tannlege i Bergen

Siste vurderinger av Eirik Torjuul Halvorsen

Sur kontordame, dårlig oppfølging og tar lang tid

Klinikk: Sentrum Dental ANS Skrevet

Damene i resepsjonisten (spesielt en) kan være frekk og spydig. Tannpleierne har jeg ikke noe problem med, men er mye rot og dårlig oppfølging generelt.

Behandlingen tar lang tid fra den starter til den slutter. Lite informasjon om hvor langt behandlingen har kommet, hva som foregår og endt behandling.

Det er også mye rot i forhold til betaling, avtalte en cirka pris, endte opp mye dyrere behandling enn først planlagt. Alle fakturaene for perioden blir levert i starten, om behandlingen tar lenger tid enn planlagt, er det mye rot med fakturaer som skal betales.

Tannlegen i seg selv er grei og hyggelig, men virker som han har det meget travelt. Er inne i noen få minutter før han må løpe til neste rom, får nesten ikke mulighet til å spørre han spørsmål om behandlingen.

Hyggelig tannlege

Klinikk: Sentrum Dental ANS Skrevet

Har vært innom klinikken flere ganger, har ingenting å utsette på hverken tannleger, tannpleiere eller behandlingen som er utført. Vil fortsette å gå her.

Om det er noe som trekker ned så må det være det ene behandlingsrommet der det ofte er to kunder til behandling samtidig, lite "privatliv" på det rommet.

Tannregulering- ikke imponert

Klinikk: Sentrum Dental ANS Skrevet

Har holdt på med tannregulering her i litt over ett år. Er ikke spesielt imponert over oppfølging og gjennomføring. Det var blant annet vanskelig å få time til kontroll til rett tid og arrogant personale.
Prisen var grei og refusjons ordning bra.

Grei, men ting tar tid

Klinikk: Sentrum Dental ANS Skrevet

Tannbehandlingen er grei, men kontorpersonalet kan være uhøflige og lite hjelpsomme. Det kan ta lang tid fra behandling er påbegynt til den er ferdig.

Veldig flink og dyktig!

Klinikk: Sentrum Dental ANS Skrevet

Hos Eirik Torjuul Halvorsen fikk jeg meg vanlig tannregulering. Jeg har aldri vært så godt tatt imot før av en tannlege. Det er ca 2 år siden jeg sist var hos han, og det at jeg fremdeles husker hvor godt jeg likte meg, sier en del om hvor utrolig flink han her er! Anbefales på det sterkeste.