Mikal Tønder Heyeraas

Mikal Tønder Heyeraas er tannlege i Kristiansand

Siste vurderinger av Mikal Tønder Heyeraas

Fantastisk Tannlege

En fantastisk tannlege.
Hatt litt smått med tannlegeskrekk, men makan til opplevelse!

Her er man i gode hender

Verdens beste tannlege

Klinikk: Colosseum Tannlege Tannpaléet Kristiansand Skrevet

Han er bare fantastisk, snill og hører på pasientene og tar hensyn og er ikke noe hardhent. Da jeg første gang kom til ham i 1996 hadde jeg sterk tannlegeskrekk ikke sånn at jeg måtte ta tannlege time i narkose, men ble kvalm og kastet opp på doen før jeg kom inn til tannlegen. Jeg kom med store smerter i munnen. Da jeg så Mukal og ble så vennlig tatt imot var jeg ikke redd lenger. Jeg byttet til ham og jeg er så glad jeg gjorde det. Hadde jeg ikke gjort dette er jeg redd for at jeg hadde ikke hatt tenner igjen og ikke klart å gå til tannlege. Jeg er takknemmlig for å få være pasient hos Mikal. Jeg er i dag ei som gleder meg til tannlege timene og er glad i dagevis etterpå

Omsorgsfull

Klinikk: Colosseum Tannlege Tannpaléet Kristiansand Skrevet

Gått til Mikal i flere år med diverse problemer og har tannlegeskrekk. Han viser hensyn, forklarer og beroliger meg. Bryr meg ikke om prisen, pasientbehandling er det viktigste. Kommer til å gå til han så lenge jeg kan. Anbefales

Min beste anbefaling

Klinikk: Tannpaléet Skrevet

Som fast kunde i ca 20 år har jeg godt et godt grunnlag for vurderingen: Mikal Heyeraas er faglig svært dyktig, yter godservice og behandlingen utføres på en behagelig måte. Pris som de fleste andre tannleger. Heyeraas er i tillegg en hyggelig person og er lett å forholde seg til.

Pensjonist

En reddende engel!

Klinikk: Tannpaléet Skrevet

Jeg fikk akutt rotbetennelse og trodde jeg skulle dø av smerte! Tannlegen min er i Oslo og det var for langt unna i dette tilfellet og siden smerten var så stor var tannlege skrekken lagt til side for øyeblikket. Jeg fikk komme til heyeraas som første pasient den dagen uten time bestilling og han gjorde en veldig god jobb med en ekstremt betent tann og var i tillegg både hyggelig og avskrekkende! Ikke no vits å være redd for han! Han er ikke den billigste, men heller ikke den dyreste og verdt hver eneste krone!