Nikola Jakovljevic

Nikola Jakovljevic er tannlege i Drammen

Siste vurderinger av Nikola Jakovljevic

Veldig sympatisk og dyktig

Klinikk: Colosseum Tannlege Drammen Skrevet

Nicola er en veldig dyktig tannlege som jeg anbefaler på det varmeste. Jeg har en god slump med tannlegeskrekk, men hos Nicola klarer jeg å komme meg igjennom timen ganske så bra fordi han er så hyggelig, rolig, behagelig og dyktig. Anbefales spesielt til de som synes tannlegebesøk er litt vel skumle :)

Dyktig og sympatisk tannlege

Klinikk: Colosseum Tannlege Drammen Skrevet

Har vært hos han på flere behandlinger, kjempehyggelig og dyktig tannlege. Som pasient føler jeg meg trygg og ivaretatt. Han forteller før og underveis behandlingen hva han skal jobbe med. Kan anbefale han på det sterkeste.

Vet hva han driver med

Klinikk: Colosseum Tannlege Drammen Skrevet

Var hos han for første gang. Super hyggelig, forteller hva han gjør før han gjør noe, virker som en som kan jobben sin👍👍.
Han er absolutt å anbefale🙂👍

fornøyd pasient

Klinikk: Colosseum Tannlege Drammen Skrevet

Profesjonell tannlege, gir tilpasset informasjon før har begynner med behandlingen, samt. tålmodig. Beliggenheten til klinikken er sentral, og prisene overkommelige. Alt i alt vil jeg anbefale han på det sterkeste.

Superfornøyd

Klinikk: Colosseum Tannlege Drammen Skrevet

Har vært hos denne tannlegen flere ganger nå og er like fornøyd hver gang. Veldig hyggelig, grundig og varsom. Flink til å holde meg informert hele veien, både før og under behandling. Anbefales på det varmeste. Har hatt litt uflaks med tannleger i Drammen, men nå kommer jeg ikke til å bytte igjen.