Bestill time

Profilbilde av tannlege Ulrikke Hallquist

Bestill time

Undersøkelse
Pris: 990 kr

Kampanje på sjekk, røntgen og tannrens, kr. 990,- (nye pasienter)

I dag 12. jun I morgen 13. jun Fre 14. jun Lør 15. jun Søn 16. jun

Om

Tannlege Ulrikke kombinerer en imponerende faglig kompetanse med en varm og innbydende tilnærming til tannbehandling. Ulrikke utfører de fleste behandlinger innen moderne tannbehandling.

Autorisasjon (2018)

Siste vurderinger av Ulrikke Hallquist

Tannlege Ulrikke Hallquist er eksepsjonelt profesjonell, omsorgsfull og dedikert.

Klinikk: Smil Tannlegesenter, avd. Nydalen Skrevet

Jeg har hatt gleden av å være pasient hos tannlege Ulrikke Hallquist i en tid nå, og jeg kan ærlig si at jeg er ekstremt fornøyd med den omsorgen og ekspertisen hun har vist meg.

Ulrikke Hallquist er en dyktig fagperson som virkelig bryr seg om pasientenes velvære. Hennes profesjonalitet og lidenskap for jobben sin skinner gjennom i hvert eneste besøk. Hun tar seg alltid tid til å forklare prosedyrer grundig og sørger for at jeg føler meg trygg og komfortabel under hele behandlingen.

Hennes dedikasjon til å levere førsteklasses tannhelsetjenester er tydelig, og jeg har alltid følt meg ivaretatt i hennes omsorg. Hun er også svært oppdatert på de nyeste teknologiene og behandlingsmetodene, noe som gir meg full tillit til at jeg mottar den beste mulige omsorgen.

Jeg vil uten tvil anbefale tannlege Ulrikke Hallquist på det varmeste til alle som leter etter en tannlege som er både dyktig og dedikert til å gi pasientene den beste opplevelsen. Hun har gjort mitt forhold til tannlegebesøk langt mer positivt, og jeg er takknemlig for hennes innsats og ekspertise.

Takk, Ulrikke, for den utmerkede omsorgen du har gitt meg og fortsetter å gi. Jeg ser frem til mange flere besøk hos deg i fremtiden :)

Beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Smil Tannlegesenter, avd. Nydalen Skrevet

Utrolig hyggelig og veldig trygt å komme til Ulrikke. Hun vet absolutt hva hun driver med og gjør tannlegeopplevelsen veldig bra!