Profilbilde av tannlege Sanchari Khan

Sanchari Khan

Profilbilde av tannlege Sanchari Khan

Om

Tannlege Sanchari Khan legger stor vekt på faglig utvikling. I tillegg til sin mastergrad i odontologi, har hun fullført flere spesialiserte kurs, og er blant annet sertifisert Invisalign-behandler. Sanchari er kjent for sin serviceorienterte tilnærming; hun lytter til sine pasienters behov og smiler mye, noe som bidrar til en positiv og trygg atmosfære på klinikken.

Sancharin er flerspråklig og behersker blant annet hindi og urdu, noe som gjør henne i stand til å betjene et bredt spekter av pasienter fra forskjellige kulturelle bakgrunner. Kombinasjonen av faglig kompetanse, fokus på kontinuerlig læring, og gode kommunikasjonsferdigheter gjør Sancha til et godt valg for pasienter som søker kvalitet og omsorg i sin tannbehandling.

Tannlege Khan er medlem av Den norske tannlegeforening.

Autorisasjon (2022)

Sanchari Khan er tannlege i Lillestrøm

Siste vurderinger av Sanchari Khan

Fantastisk tannlege med godt humør

Klinikk: Lillestrøm Tannhelse Skrevet

Jeg føler jeg ble tatt imot godt av Sanchari, hun var dyktig med behandlingen og skånsom med tenna mine. Velger nå å dra til henne fast

For en tannlege altså!

Klinikk: Youngstorget Tannlegesenter Skrevet

Hos Sanchari blir både jeg og tennene min tatt veldig godt vare på! Hun er veldig empatisk og service innstillt. Har fått hyggelige opplevelser av å dra til tannlegen, i stedet for skam og stress.

Fantastisk tannlege

Klinikk: Youngstorget Tannlegesenter Skrevet

Utrolig hyggelig og ung dame. Hun har god kunnskap og er alltid til hjelp. Hun er meget dyktig og møter meg alltid med et smil.

Anbefales på det sterkeste!