Håvard Stueland

Endodonti

Autorisasjon (2005)

Colosseum Tannlege Tønsberg Telefonnummer33 37 82 8233 37 82 ...
Stasjonen, Tollbodgaten 3110 Tønsberg
Håvard Stueland er tannlege i Sandefjord og Tønsberg

Siste vurderinger av Håvard Stueland

Kjempefornøyd

Klinikk: Colosseum Tannlege Sandefjord Skrevet

Veldig flink. Forklarer hva som skal skje underveis. Følte meg godt ivaretatt og trygg på resultatet.

Profesjonell, empatisk & dyktig!!

Klinikk: Håvard Stueland Skrevet

Fantastisk flink! Forsiktig, men får ting gjort uten særlig ubehag. Anbefaler på det sterkeste.

Bra!

Klinikk: Håvard Stueland Skrevet

Har bare hatt ett besøk hos Stueland ifbm. en visdomstann.

Alt gikk raskt og greit. Stueland forklarer bra hva som skjer og skal gjøres, spøker litt, og fremstår som sikker i faget.

Har ikke hatt noe problem med tannleger selv, men vil nok tro at de som har litt tannlegeskrekk ville "trives" her.

Effektive og hyggelige folk i resepsjonen også.

Veldig bra!

Klinikk: Håvard Stueland Skrevet

Tannlege Stueland er dyktig og tar pasientene sine på alvor. Han er hyggelig og morsom, og får meg som hadde tannlegeskrekk til å slappe av i stolen. Når jeg går til ham, gruer jeg meg ikke i det hele tatt.
Han er god til å forklare hva han gjør og hvorfor han må gjøre det.
Vil absolutt anbefale denne tannlegen.

Hyggelig, pratsom og flink

Klinikk: Håvard Stueland Skrevet

Ble anbefalt tannlege stueland av en kollega som var veldig fornøyd med han da hun har tannlegeskrekk. Jeg er ikke noe engstelig for tannleger, men var også fornøyd med han da han skulle trekke en visdomstann hos meg.
Var til oppfølging senere og da pirket han bare litt i tennene mine, skravlet en halvtime og det var det.
Opplevde det som en dyr prat, men hyggelig. For all del. Men det er dyrt nok å gå til tannlegen. Vil gjerne slippe å betale for snikk-snakk. Sikkert bra for de med tannlegeskrekk, men jeg har ikke behov for det