Bjørn Thunold

Autorisasjon (1983)

Tilleggskompetanse

• Eksamen odontofobi
  • Godkjent implantatprotetisk behandler

Oris Dental Sanden Telefonnummer73 52 71 7373 52 71 ...
Kongens Gate 60 7012 Trondheim
Bjørn Thunold er tannlege i Trondheim

Siste vurderinger av Bjørn Thunold

Tragedie

Klinikk: Oris Dental Sanden Skrevet

bestilte time pga smerte i tann, får time hos Bjørn heller enn min vanlige tannlege. De tar bilde og ser på tanna, så konkluderer han med at det er Karies og setter i gang borringa. Etter borringa fant han ingen karies. Men han vil nå rotfylle tanna. Siden han tok feil om karies vil jeg tenke på det og får ny time om noen dager. Han legger i noe fylling, jeg betaler og drar. Dagen etterpå er fyllinga falt ut, smerten er tilbake i tanna og han krever plutselig ny betaling tilsvarende over dobbelt så mye som det opprinnelige beløpet vi ble enige om som jeg allerede hadde betalt. Alt dette for den første timen. Jeg avbestiller selvfølgelig oppfølgingstimen og har fått god hjelp hos ny tannlege. Anbefaler alle å styre unna denne tannlegen. Dette var en helt forferdelig opplevelse

Veldig dyktig

Klinikk: Oris Dental Sanden Skrevet

Forklarte at jeg hadde tannlegeskrekk og dette var noe jeg følte ble tatt veldig hensyn til. Veldig behagelig opplevelse :)

Veldig fornøyd

Klinikk: Oris Dental Sanden Skrevet

Har hatt en del vonde og ubehagelige opplevelser de siste årene og har fått en del angst om tenner/tannlegebesøk som resultat av dette. Jeg har også ofte følt meg dårlig ivaretatt og har fått for lite informasjon og rom til å stille spørsmål.

Ble anbefalt Sanden av en venn som skrøt masse og er veldig glad for at jeg har byttet tannlege/tannlegekontor. Jeg opplever alle som jobber der som veldig trygge og omtenksomme mennesker, og jeg føler at det er alltid tid til å stille spørsmål og dele frykter. Bjørn har vært veldig omtenksom og jeg har opplevd hver time og alle inngrep som veldig behagelige. Man får en følelse av at dette er en behandler som bryr seg, og det er en fin følelse å ha. Nå har jeg stoppet å grue meg til tannlegetimer :)

Anbefales virkelig!

Behagelig og hyggelig

Klinikk: Oris Dental Sanden Skrevet

Etter å ha hatt tannlegeskrekk hele livet, er det deilig å kunne slappe av i stolen. Hadde jeg kommet til Bjørn tidligere, ville nok flere av mine tenner vært på plass. Bjørn er Trondheims beste og behageligste tannlege, som gjør sitt ytterste for at resultatet skal bli bra.

Skuffet

Klinikk: Oris Dental Sanden Skrevet

Skulle få dekket over en åpen tannhals, men de hadde ikke riktig hvitfarge så de gikk ned i mørkhetsgrad. Dette ble stygt så det ville jeg ha omgjort... På bilder så det ut som om at det ikke var gjort noe. Samme feil ble gjort tidligere av en annen på senteret og dette ville jeg ha ordnet da det var flaut å smile. Joda han innrømmet at det ble i mørkeste laget og at de ikke hadde så stort utvalg. Likevel ble jeg presentert en regning på 2900 kr. for å rette opp fadesene Og jeg måtte vente 45 minutter før jeg slapp inn. Han nevnte også noe om en sykdom noen kunne ha ang overpertentlighet ang. tennene sine også. Merkelig plutselig å skulle få det når en nesten er 70 år. Han er flink på kroner det skal han ha. Men også flink til å ta imot kr. Mitt råd... Be om prisoverslag før du setter deg i stolen hans.. Og sjekk fargekartet og om de har inne det som trengs før de har borret.. Etterpå er det for sent. Jeg bytter tannlege nå.