Lars Martin Døving

Lars Martin Døving er tannlege i Oslo

Siste vurderinger av Lars Martin Døving

Veldig dyktig tannlege

Klinikk: Festningen Tannklinikk & Endodontisenter Skrevet

Jeg har gått hos Lars i mange år. Han er rolig og hyggelig, og meget dyktig. Han er nok også en av veldig få tannleger som har kompetanse og erfaring nok til å forsøke å redde problemtenner mange andre tannleger vil se på som tapt.

Isteden for å trekke tenner, vil Lars noen ganger gjøre en faglig vurdering og foreslå å prøve å redde tannen, spesielt hvis det er en viktig tann. Det er aldri noen garanti for at behandlingen vil holde med slike tenner, men bare det å gjøre et tappert forsøk, isteden for å trekke er stort ! Han har sett ALT av tenner gjennom årene, så dette er en tannlege som kan jobben sin !

Det er også verdt å nevne at han er rotfyllingsspesialist som ikke kun driver med røtter. Han har faste pasienter han behandler for alle mulige tannproblemer. Dette burde andre spesialister også gjøre mer av.

Høyst sannsynlig oslo’s beste tannlege

Klinikk: Festningen Tannklinikk & Endodontisenter Skrevet

Etter mange nedturer hos tannleger som tok gale beslutninger rundt min tannhelse, havnet jeg med store tannsmerter hos Døving. Denne mannen har gjort alt perfekt, viser empati og enorm kunnskap, og har en pedagogisk tilnærming som gjør at man som pasient føler seg sett og hørt. Vil på det sterkeste anbefale Lars Martin til alle som ønsker en profesjonell, forståelsesfull og svært dyktig tannlege.

Den beste tannlegen!👌🏼🤩

Klinikk: Festningen Tannklinikk & Endodontisenter Skrevet

Han er flink faglig og urolig flink med mennesker. Jeg kan anbefale alle på det sterkeste å gå til Lars. Du kan ikke finne bedre tannlege en han.

Behagelig, forståelsesfull og rolig

Klinikk: Festningen Tannklinikk & Endodontisenter Skrevet

Glemte helt tannlegeskrekken. Det gjorde rett og slett ikke vondt i det hele tatt. Han tok seg god tid til å forklare både før og etter inngrepet. Han tok seg også god til til å snakke med meg gang nr 3, enda jeg da skulle til en annen de ekstremt dyktige tannlegene på klinikken. Man føler seg virkelig sett, hørt og fulgt opp. Kan virkelig anbefale Lars!

Fantastisk tannlege og menneske

Klinikk: Festningen Tannklinikk & Endodontisenter Skrevet

Lars Døving er den mest fantastiske tannlegen jeg har møtt. Superdyktig, hyggelig, hjelpsom og empatisk. Jeg slet med store tannsmerter i mange år og viste ikke hva jeg skulle gjøre. Etter å ha vært hos mange forskjellige ulike ble jeg tilslutt anbefalt Lars av flere tannleger uavhengig av hverandre. Fra første møte ble jeg varmt tatt i mot og ble tilslutt kvitt mine plager som viste seg å være neuropati. Beste tannlegen/ spesialisten i Oslo. Men travel og populær fyr så book time i god tid :)