Eline Redner Tverran

Autorisasjon (2012)

Eline Redner Tverran er tannlege i Ringerike

Siste vurderinger av Eline Redner Tverran

Eliteseriens beste tannlege :-)

Klinikk: Sentrumstannlegene Hønefoss Skrevet

Ved to anledninger har tannlegen i samarbeid med sin kollega utført et imponerende detektivarbeid ifm tannplager. Hun reagerte tidlig og riktig ved å henvise meg til spesialister, fremfor å prøve seg frem på egen hånd med forskjellige kostbare og unødvendige behandlinger. Resultat ble en tann som ble reddet, og en annen tann som ble spart for omfattende og unødvendig behandling. Tid og mange penger spart!
I tillegg er hun behagelig, dyktig til å informere og nynner fint under skånsom behandling :-)

Anbefales!

Den beste tannlegen

Klinikk: Tannlege Eline Redner Tverran Skrevet

Anbefaler Eline på det varmeste.
Hyggelig og imøtekommende tannlege som lytter til pasienten og som er helt enestående om du har tannlege skrekk o.l.
Erfarte hos tidligere tannlege smerte ved tannrens pga tannhalser, her merket jeg ikke en eneste ising eller smerte mens hun drev på.
Grundig og dyktig tannlege som forklarer alt underveis. Forsiktig og flink til å si ifra før hun gjør noe, er alikevell veldig rask og utrolig nøye med arbeidet hun gjør. Har god forståelse for arbeidet sitt og har satt seg grundig inn i behandlingen ift smerte og ubehag for pasienten. Du vil derfor oppleve at hun tar hensyn til dette på en helt annen måte enn hos de fleste andre tannleger. Ikke noe å tenke på, ønsker du en dyktig, effektiv og tilnærmet smerte fri tannlege behandling, som i tillegg er rimelig, bestill time og få en unormalt behagelig opplevelse hos tannlegen.

Veldig bra!

Klinikk: Sentrumstannlegene Hønefoss Skrevet

Jeg hadde ikke vært hos tannlegen på 5 år. Og hadde ikke veldig lyst til å ga denne gangen heller. Dessverre var det ingen vei utenom, og da havnet jeg hos Eline.
Det var veldig bra behandling og nå kommer jeg frivillig tilbake allerede neste år!

Fantastisk førsteinntrykk

Klinikk: Sentrumstannlegene Hønefoss Skrevet

Til tross for min tannlegeskrekk og tannplager sitter jeg igjen med kun positivitet etter første tannlegebesøk hos Eline. Ei blid, rolig, imøtekommende og virker svært dyktig! Dette er en tannlege som virkelig anbefales å ta en tur til. Koselig lite lokale, hyggelig møte fra første stund med ett smil fra resepsjonisten også. Dette er ei jeg kommer til å benytte meg av fremover i tid!

Helt fantastisk tannlege

Klinikk: Tannlegene i Vesterngaten Skrevet

Finnes ikke noe mere behagelig tannlege enn Eline. Forklarer hele tiden hva hun gjør, lytter til pasientene og er bare helt fantastisk på alle måter. Har operert noen ganger i munn fra før og "liker ikke" så godt tannleger, men Eline har gjort at jeg er mye mindre bekymra.