Alex Horne

Kiropraktor

Autorisasjon (2018)

Høvikklinikken Telefonnummer67 53 20 5167 53 20 ...
O.H Bangsvei 17 1363 Høvik
Alex Horne er kiropraktor i Bærum og Hole

Siste vurderinger av Alex Horne

Profesjonell og hyggelig

Klinikk: Ullevål Kiropraktorklinikk Skrevet

Jeg har problem med korsrygg og får behandling fra Alex. Han er en dyktig kunnskapsrik kiropraktor som gjør jobben sin grundig, forklarte meg hva er problem mitt og har jeg fått raskt hjelpe. Jeg er glad derfor at jeg har funnet ham. Jeg kan bare absolutt videre anbefale.

Dyktig, hyggelig og kunnskapsrik

Klinikk: Ullevål Kiropraktorklinikk Skrevet

Jeg tok kontakt med Ullevål kiropraktorklinikk da jeg fikk påvist plantar fascitt fra min fastlege. Jeg ble godt mottatt på en profesjonell måte av Alexander. Etter få behandlinger var jeg kvitt problemene. Han ga meg flere gode øvelser, behandlet fotsålen og leggen. Jeg har fortsatt en liten betennelse i hælen. Alexander har lært meg å teipe helen, anbefalt ispose ved smerter og ro.
Takk for god behandling og oppfølging!

Stor ekspertise og profesjonell

Klinikk: Ullevål Kiropraktorklinikk Skrevet

Etter flere år med smerter i lyske, hofte og korsrygg fikk jeg til slutt hjelp av Alex Horne. Han fant raskt ut at det var psoas major som forårsaket både smertene og den nedsatte bevegeligheten. Etter litt over et halvt år med målrettet behandling og trening er jeg nå i stand til igjen å gå toppturer, dra pulk og løpe.

Alex sin ekspertise og profesjonelle tilnærming til å finne årsaken til problemene og ikke bare behandle symptomene, har vært uvurderlig for at jeg har fått tilbake bevegeligheten, en smertefri hverdag og igjen kan leve et aktivt liv.

Dyktig og kunnskapsrik

Klinikk: Ullevål Kiropraktorklinikk Skrevet

Etter behandling hos Alex er jeg nå endelig smertefri og løpbar igjen etter en langvarig akillessenebetennelse.

Jeg gikk til Alex både for hans kunnskap og erfaring med idrett og for at han benytter seg av flere ulike behandlingsmetoder.

Før behandlingen startet avdekket Alex skjevheter og svakheter som kan ha gjort skaden unødig langvarig. Med et skreddersydd opplegg, godt forklart og illustrert i videoer av Alex, ble jeg fort såpass motivert at jeg faktisk kom i gang med, og fortsatt gjør regelmessig trening av styrke, ballanse og bevegelighet.

Jeg har inntrykk av at Alex både har solid kunnskap og i tillegg holder seg godt oppdatert på nyere forskning og erfaring rundt idrettsskader. Det gir meg trygghet og motivasjon til å fortsette med øvelsene jeg har fått, og til å komme tilbake til Alex om det skulle dukke opp nye utfordringer.

Dyktig og tillitsvekkende

Klinikk: Ullevål Kiropraktorklinikk Skrevet

Jeg er i behandling hos Alexander Horne grunnet hoftesmerter, som i perioder har hindret meg i å gå.

Etter grundig utedning fikk jeg en kombinasjon av behandlingstyper samt en plan for hjemmeøvelser innen mobilitet og styrke. I tillegg har jeg løpende fått praktiske tips som gjorde hverdagen enklere. Dette har gitt meg en betydelig bedre livskvalitet.

Hos Alexander Horne har jeg følt meg trygg og ivaretatt. Fra første time opplevde jeg ham som faglig dyktig, tillitsvekkende og hyggelig. Jeg anbefaler ham!