Alex Horne

Kiropraktor

Autorisasjon (2018)

Høvikklinikken Telefonnummer67 53 20 5167 53 20 ...
O.H Bangsvei 17 1363 Høvik
Alex Horne er kiropraktor i Bærum og Hole

Siste vurderinger av Alex Horne

Dyktig og imøtekommende

Klinikk: Ullevål Kiropraktorklinikk Skrevet

Har gått til behandling av nakke/kjeve og haleben hos Alex over en lengre periode. Han er dyktig, oppmerksom og imøtekommende

Unik og dyktig kiropraktor, vet hva han driver med!

Klinikk: Ullevål Kiropraktorklinikk Skrevet

Utrolig profesjonelt sted med flinke folk. Alexander Peter Horne har hjulpet meg med nakkestivhet som har gitt meg hodepine, dårlig holdning i ryggen, og generelt bedre livskvalitet. Anbefales på det sterkeste, uten tvil den beste kiropraktoren jeg har vært hos, og jeg har testet en god del. Hos Alexander får du den hjelpen du trenger.

Kunnskapsrik og praktisk

Klinikk: Ullevål Kiropraktorklinikk Skrevet

Fikk veldig god hjelp med sikkelig hofte smerte (som måtte endelig ble fiksert med hoftereplassering). Behandling og øvelser hos Alex gjørde at jeg var i beste mulig form før jeg ble opererte og bedring var veldig rask!

Profesjonelt

Klinikk: Ullevål Kiropraktorklinikk Skrevet

Jeg kom til Alex i forbindelse med knesmerter/løperkne og smerter i korsryggen. Jeg opplevde å bli møtt med kompetanse og at mine problemer ble tatt på alvor. Etter noen uker med både behandling på klinikken og øvelsesprogram hjemme har jeg opplevd stor bedring på relativt kort tid, og økt livskvalitet.

En profesjonell, kunnskapsrik og imøtekommende kiropraktor

Klinikk: Ullevål Kiropraktorklinikk Skrevet

Jeg fikk time hos Alexander Horne pga smerter i rygg og ribbein. Alex fant raskt ut av problemet og lagde en detaljert plan som han delte med meg. Det var betryggende å få alt forklart steg for steg under behandlingen. Ikke bare hjalp han meg med å bli kvitt smertene, men han fant også kilden til problemet (som var et annet sted enn hvor jeg hadde smerter) og ga meg en plan å følge fremover.

I tillegg til å være en dyktig kiropraktor, så er han også en veldig imøtekommende og blid person. Det var rett og slett hyggelig å være der.

Jeg anbefaler Alex på det sterkeste!