MediCo Legesenter

Åsenveien 10 1400 Ski

Siste vurderinger av behandlere ved MediCo Legesenter

En lege til å stole på

Lege: Fahim Latif Skrevet

Jeg har vært gjennom mange fastleger, både grunnet flytting og vært misfornøyd med noen. Var på legevakten i ski med min sønn og var så heldig å møte på Fahim. Han er trygg, rolig, kunnskapsrik, lyttende og helt fantastisk med barn. Det skal kjennes trygt når man går til legen, ihvertfall med sine barn, og det er jeg her. Beste fastlegen jeg noen gang har hatt, uten tvil. Takk!

Veldig god lege

Lege: Jonas Sommer Skrevet

Jonas Sommer tar seg god tid med pasientene, har et høyt og bredt kunnskapsnivå utover hva som er "norsk standard" siden han er utdannet i Tyskland og med tilleggsutdannelser.

Legesenteret er ganske raske på elektronisk kommunikasjon, og det er lett å få time på kort varsel. Dette skyldes nok også at Sommer foreløpig har mange ledige plasser på listen, men han skal heller ikke ha alt for mange. Det lover godt for hans praksis!

Jeg byttet fra min tidligere fastlege som jeg har hatt i over tyve år, fordi jeg følte at han aldri lenger "så meg" eller var spesielt interessert i min situasjon.

Her var overgangen til Sommer en stor velsignelse, og du får anledning til å ta en "prøvetime" - noe jeg anbefaler deg å gjøre dersom du føler du ikke lenger når frem til din fastlege i dag.

Kjempeflink!

Lege: Fahim Latif Skrevet

Lytter og deler av sin kunnskap. Blid og høflig, man blir veldig godt ivaretatt. Beste legen i Ski kommune. Så glad vi kom over han på legevakten, da ble valget om ny fastlege lett.

Trygg,lyttende, mennesklig,flink,bred erfaring

Lege: Fahim Latif Skrevet

Den beste fastlegen jeg har hatt.Han lytter på deg og er veldig ryddig og effektiv. Man får følelsen av at han har bred kunnskap og erfaring. Han er mennesklig og naturlig, virker genuint opptatt av deg som patient.Vil anbefalle Fahim på det sterkeste.

Trygg og seriøs lege

Lege: Lars Henning Holø Skrevet

Holø er en veldig dyktig og seriøs lege. Tar pasienten på alvor og er trygg i kommunikasjonen. Virkelig en god samtalepartner og profesjonell lege.