MediCo Legesenter

Åsenveien 10 1400 Ski

Siste vurderinger av behandlere ved MediCo Legesenter

Mayuran.

Lege: Mayuran Nagarajah Skrevet

Mayuran begynte som fastlege i Ski ca 3 sept. 2018. Veldig flink og forståelses-full lege. Han ser og hører deg👍 Glad jeg har han😊

Veldig fornøyd

Lege: Nadeem Asjid Skrevet

Jeg er superfornøyd med Nadeem!
Jeg får time fort, han er i rute, han er alltid blid, tar seg tid, lytter og kommer med nyanserte forslag til løsning.
Han er kompetent og balanserer veldig fint, slipper sånn: Vi ser det ann til uka ... fraser.

Han er rask til å svare på digitale henvendelser via Min Pasientsky som jeg digger!

Superhappy med denne legen! Beste jeg har hatt siden tenårene!

Trygg og storfornøyd

Lege: Mayuran Nagarajah Skrevet

Jeg har nå endelig fått en fastlege jeg er storfornøyd med.

Han tar seg god tid med meg. Lytter til det jeg har å si. Vet hvem jeg er og kjenner til hvilke problemer jeg sliter med når jeg kommer.

Jeg føler endelig jeg har fått en lege jeg har full tillit til.

Kompetent og seriøs

Lege: Nadeem Asjid Skrevet

Meget fornøyd med Nadeem Asjid som fastlege. Han tar meg og mine symptomer seriøst og tar seg tid til å forklare. Fremstår som profesjonell og hyggelig. MediCo er et hyggelig lokale og resepsjonisten er hyggelig!

Kunnskapsrik

Lege: Nadeem Asjid Skrevet

Jeg vet ikke helt hva jeg skal skrive, jeg har vært innom noen leger, men ingen av de har vært som Dr. Asjid. Han er den beste legen jeg noen gang har hatt, og tar nesten sorgene på forskudd i tilfelle han skulle flytte eller jobbe et annet sted.

Jeg føler meg sett når jeg har time her, Dr. Asjid tar seg tid til å forklare og har heller ingen problemer med å være uenig med deg -- men her tar han seg tid til å forklare godt hvorfor han er uenig og gir deg heller et bedre forslag.

Jeg er veldig glad valget mitt falt på Dr. Asjid da jeg måtte ha en ny lege. Kunne ikke fått en bedre lege.