Krambua Legesenter DA

Krambualegesenter Fjøsangerveien 215 5073 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Krambua Legesenter DA

Svært misfornøyd!

Lege: Stian Langeland Wesnes Skrevet

Legen virker ikke å ta meg på alvor og har stadig dårlig tid. Kontoret er ellers fint og man kommer til i tide, men jeg bytter fastlege i dag!

Litt lite empatisk

Lege: Anja Sandnes Fosse Skrevet

Selve legekontoret, Krambua Legesenter fungerer bra. Spesielt med hvor raskt man får time.

Men Dr. Fosse spiller en litt tøff rolle. Hun stiller få spørsmål, og undersøker bare det hun må/du spør om. Hun er smilende og grei, men når man blir emosjonell eller forteller om plager blir hun unnvikende og kanskje litt skeptisk.

Jeg tror hun har stort potensiale, men trenger kanskje selvtillit/veiledning til å bli en raus og empatisk lege som klarer å se pasienten.

Anbefales absolutt ikke

Lege: Astrid Elisabeth Rolstad Mangersnes Skrevet

Hun kan virke som en blid dame men er veldig dårlig fastlege.
Hun har veldig varierende dagsform som gjør at hun ikke kan oppfører seg likt mot samme pasient hver gang. Kan smile en gang og være veldig stresset, irritert og uinteressert neste gang.
Jeg følte at hun brydde seg lite .Hun var også dårlig på oppfølging.
Byttet vekk fra henne og angrer ikke et sekund.

Det eneste positive jeg kommer på er at man kan få time samme dag på senteret. Som kan i praktisk bli problem med kort varsel på sms og ingen som tar telefonen!
Vil ikke anbefale henne til noen

Beste legen noensinne

Lege: Astrid Elisabeth Rolstad Mangersnes Skrevet

Astrid er en lege som lytter til deg, kommer lett til hos henne og virkelig tar vare på sine pasienter. Kunne ikke hatt en bedre lege.

Flink lege

Flink lege,
men tilgjengeligheten er lite pasientvennlig. Vanskelig å komme i kontakt med legekontoret å få avtalt time. Måtte betale for time fått på SMS som rent praktisk var umulig å nå .