Krambua Legesenter DA

Krambualegesenter Fjøsangerveien 215 5073 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Krambua Legesenter DA

Trygg, kunnskapsrik, veldig flink med barn

Lege: Anja Sandnes Fosse Skrevet

Måtte til Fosse med vår sønn på 9 mnd. pga. sykdom. Han var ikke noe god i magen. Dette tok hun veldig seriøst, har fått meget god oppfølging i ettertid.

Oppleves trygg og kunnskapsrik.
Veldig flink med barn.

Flink og forståelsesfull lege!

Lege: Tove Ellen Forthun Skrevet

Tove Ellen er forståelsesfull og hyggelig, føler meg alltid forstått og ivaretatt. Henviser videre til spesialist uten noe om og men. Bra! Merker dog at det alltid er et tidspress hengende over oss når jeg er der. Får stort sett kun ta opp ett emne per besøk. Har allikevel vært fornøyd med henne som lege. Bytter hovedsakelig fordi jeg ønsker noe nærmere der jeg bor og fordi jeg finner det svært vanskelig med den nye "time på dagen"-ordningen. Savner å kunne bestille til en ønsket dag og ønsket tid, da det er mye lettere å kombinere med jobb (har ikke fleksibel kontorjobb). Dette legekontoret ønsker at du sender forespørsel om time via sms eller skjema på nettsiden og så blir du satt opp på første ledige time. Ender alltid med at jeg må ringe og bytte timen uansett fordi jeg selv står opptatt med pasienter på dyreklinikken, og havner da i en uendelig telefonkø. Blir blankt avslått ved forsøk på å bestille time per telefon med mindre jeg kan vente en måned eller to frem i tid. Håpløst synes jeg, men for de som kan gå fra jobb når det måtte være, er dette sikkert ikke noe problem. Jeg anbefaler Tove Ellen som fastlege! :)

Misfornøyd

Lege: Anja Sandnes Fosse Skrevet

følte aldri at jeg ble tatt på alvor. Gruet meg til å fortelle henne om problemer da hun fikk meg til å føle meg dum. Har fått bytte til en lege som hører på det jeg har å si.

Hadde alle vært som henne!!!

Lege: Tove Ellen Forthun Skrevet

Jeg fikkTove tildelt som fastleg da ordningen ble innfør. Hun har vært min hjelp og støtte gjennom kronisk sykdom med mange innleggelser og operasjoner. Faglig dyktig, søker råd hos eksperter når hun trenger det. Undersøker nøye og henviser når nødvendig.Tar seg alltid tid, sier fra om hun iblant har mye å gjøre, og tiden blir knapp så jeg kan innrette meg etter det.
Er lyttende, analytisk og løsnings orientert. Alltid blid og hyggelig. Sitter vendt mot meg første del av konsultasjonen med full oppmerksomhet på meg, før hun gjør det som må gjøres på pC. Hun skriver utfyllend henvisninger. For meg har hun også vært en like god psykolg og somatiker. Jeg har alltid i alle disse årene gått derfra med en god følelse. Man blir jo godt kjent etter så mange år, også med helsesekretærene som alltid har vært blide og hyggelige både i telefon og over skranken, de har alltid vært hjelpsom og imøtekommende.
Det er med tungt hjerte jeg nå må gi slipp på dem pga.flytting. Tove har vært en fantastik lege for meg. Jeg unner alle en lege som henne.
P.S
Det å kunne bestille time på helseapp og få time dagen etter gjør at tilgjengeligheten er stor.

Dyktig og flink lege.

Lege: Anja Sandnes Fosse Skrevet

Anja Fosse er en dyktig,skarp og ikke minst trygg lege.
Begynte hos Dr.Fosse,da hun var vikar for min fastlege i 1 år.
Hadde da hatt min daværende fastlege siden 2003.
Til å være en nyutdannet lege Dr.Fosse og med min sykehistorikk med rygg og kirurgi har jeg aldri opplevd bedre oppfølging.
Hun kan være streng,men på rett måte!
Dr.Fosse får ting gjort,hun går ikke rundt grøten.!