Oris Dental Bryn

Oris Dental Bryn holder til i Oslo

Siste vurderinger av Oris Dental Bryn

Perfekt utført arbeid

Tannlege: Sebastian Gran Jakobsen Skrevet

Fikk en akutt-time pga. smerter i en tann. Grundig sjekk viste at to tenner burde fikses - og arbeidet ble utført på en utrolig god måte. Under hele prosessen ble jeg fortalt hva som skulle skje og jeg følte meg helt trygg. Resultatet er bra, og jeg er godt fornøyd.

Anbefales

Tannlege: Sebastian Gran Jakobsen Skrevet

Oris Dental er definitivt ikke rimeligst i byen, men til gjengjeld opplevde jeg ikke at jeg ble lurt til behandlinger jeg ikke trengte. Sebastian var hyggelig, effektiv og nøye - og ikke minst transparent med både priser og behandling. Jeg hadde en del å fikse i munnen, og visste tydelig etter første time hva det ville koste.

Han var også tydelig på hva jeg må være flinkere med fremover, uten å påføre noen form for skam. Arbeidet i munnen min kjennes solid ut og ser pent ut, og han insisterte på at jeg må si ifra hvis jeg er misfornøyd med noe etter å ha kommet hjem. Det er tydelig at han legger stolthet i arbeidet sitt.

Ulla.

Tannlege: Ulla Alethe Rognsaa Kildal Skrevet

Hadde mange år med en kombinasjon av tannlegeskrekk og likegyldighet.Noe måtte gjøres,fant Ulla på nettet i 2008,har ikke angret en dag,tannlegeskrekken er helt borte,og nå møter jeg opp en gang i året,uten en negativ tanke.Kan absolutt anbefales.

Ingen over, ingen ved siden. Lars Ove er best

Tannlege: Lars Ove Haug Skrevet

Etter mange år hos en tannlege jeg trodde kunne jobben sin, ble jeg etter hvert skeptisk til det som ble gjort. Hadde jeg vondt, kunne ingenting gjøres, Tanna måtte trekkes. Da tredje jeksel skulle ut, sa jeg nei. Fikk anbefalt dette tannlegesenteret på Bryn, og fikk en dyktig og hyggelig tannlege. Hun forberedte meg på at 'oppryddingen' i munnen min ville bli langvarig. (Dette er mange år siden nå.) Som andre har skrevet under her, har hver tannlege sin spesialitet. Slik kom jeg til Lars Ove med rotfyllingene. Min tannlege måtte slutte av helsemessige årsaker, og da fortsatte jeg hos Lars Ove. Han er utrolig dyktig og har en herlig humor. 'Oppryddingen' i munnen min tok over ett år, og siden har det kun vært ett eller to hull. Jeg følges godt opp med halvårige innkallinger. Trodde aldri jeg skulle glede meg til en tannlegetime, men det er nesten så jeg gjør det nå. Blir i godt humør av å treffe Lars Ove. (Bare lommeboka som gruer seg)

Ulla har vært mitt førstevalg i mange år

Tannlege: Ulla Alethe Rognsaa Kildal Skrevet

Alltid hyggelig å komme dit. Effektiv og kompetent. Vi har hatt et godt samarbeid gjennom 15 år. Fortsatt null hull:)