Oris Dental Bryn

Oris Dental Bryn holder til i Oslo

Siste vurderinger av Oris Dental Bryn

Rolig, behagelig, informativ tannlege

Tannlege: Ulla Alethe Rognsaa Kildal Skrevet

Har vært hos Ulla i forbindelse med krone på tann. Har blitt tatt imot på en god og trygg måte, hun er informativ, rolig, utrolig hyggelig. Kommer spesielt til å anbefale henne til de jeg kjenner med tannlegeskrekk, da hun er så behagelig!
Har selv ingen tannlegeskrekk, så for meg var hver time en fornøyelse 🙏🏽🌿

Ett STORT menneske!

Tannlege: Ulla Alethe Rognsaa Kildal Skrevet

For et fantastisk menneske, hadde det ikke vært for Ulla ville jeg ikke gått til tannlegen (tannlegeskrekk).
Kan ikke fullrose hennes kompetanse, tilstedeværelse og medmenneskelighet nok.Hun gjør alt for at du skal føle deg vel - er tydelig, direkte og ærlig. Blir glad i en som Ulla, jeg er trygg hos Ulla.
Anebefales på det varmeste.

Hvorfor skifte Tannlege

Tannlege: Ulla Alethe Rognsaa Kildal Skrevet

For mange mange år siden skiftet jeg ut min da pensjonerte tannlege. Jeg fant da Ulla og min personlige vurdering så er hun 1 av Norges beste og Oslo’s Beste tannlege, muligens ikke billigst. Ser man etter Kvalitet på arbeid og utførende så forvandler hun en tann til et smykke. Hun kan lage en tann med gull til et vakkert smykke. Derfor er det med stort tap å miste min tannlege da jeg flytter utenlands. Jeg kan personlig anbefale Ulla på det sterkeste til alle.