Bylegene

Veiberggata 7 2050 Jessheim

Siste vurderinger av behandlere ved Bylegene

Verdens beste lege!

Lege: Navdeep Saggar Skrevet

Navdeep er uten tvil verdens beste lege. Føler meg alltid trygg og godt ivaretatt hos han. Omsorgsfull, kunnskapsrik, dyktig og morsom type. Han er ikke redd for å undersøke med andre leger om han er usikker, og han er ærlig når man stiller han spørsmål. Han er sjelden forsinket. Noen ganger kommer man inn før tiden, noe jeg aldri har opplevd med andre leger tidligere. Han bruker god tid og er både nøye og grundig i jobben sin. Han svarer raskt på e-konsultasjoner og på forespørsler om fornyelse av resept. Får raskt time hos han og, noe jeg setter stor pris på. Eneste jeg har å sette fingeren på er at det tar veldig lang tid før man kommer igjennom på telefonen.

Fantastisk

Lege: Navdeep Saggar Skrevet

Jeg var i utgangspunktet skeptisk til en ung lege, men han er bare helt fantastisk. Kunnskapsrik, empatisk, imøtekommende og hyggelig.
Får alltid hjelp med det det skulle være. Er også veldig flink med barn.
Får deg rolig om du er nervøs og kan ta en spøk.
En super lege. Kommer ikke til å bytte.
Damene som jobber på laben er også helt herlige og hyggelige folk.

Kan være litt trege på telefonen, men får ofte time fort og sjeldent store forsinkelser.

Frekk og nedlatende

Lege: Navdeep Saggar Skrevet

Eier ikke evnen til å lytte, er frekk og nedlatende. Latterliggjorde meg og rakket ned på meg. Opplever at han ikke tar sykdomsbildet mitt seriøst og er mer opptatt av å være frekk enn å hjelpe. Skal aldri tilbake til denne legen eller dette legekontoret. Forferdelig opplevelse som jeg ikke unner noen. Føler meg på ingen måte ivaretatt eller tatt vare på av denne legen, Slik skal det ikke være.

Forutintatt

Lege: Navdeep Saggar Skrevet

Hyggelig person, men jeg opplever han som en fryktelig forutintatt lege. Jeg føler ikke at han lytter på meg. Han har bestemt seg før jeg rekker å si hva som feiler meg. Han kommer ikke med oppfølgingsspørsmål eller annen kartlegging av sykdomsbildet mitt.
Han fremstår heller som arrogant og «vet best».

Legekontoret han er knyttet til svarer sjelden på tlf. Det har også skjedd at de ikke svarer på skriftlige meldinger via helsenorge.

Jeg bytter lege og legekontor nå, etter utallige problemer.

Arrogant og lite lyttende

Lege: Navdeep Saggar Skrevet

Har vært hos denne legen flere ganger. Virker som han har gjort seg opp en mening før man kommer. Lytter ikke til det man sier og man blir ikke tatt på alvor. Lite ydmyk og fremstår med arrogante holdninger. Anbefales ikke.