Bylegene

Veiberggata 7 2050 Jessheim

Siste vurderinger av behandlere ved Bylegene

Blir ikke tatt på alvor.

Lege: Navdeep Saggar Skrevet

Denne legen tar ikke meg og mine sykdommer på alvor. Føler at mine sykdommer blir bagatellisert og at han ikke lytter. Anbefales ikke. Vil nå bytte lege.

Dyktig og hyggelig

Lege: Navdeep Saggar Skrevet

Veldig god fastlege. Tar meg alltid på alvor, gir god oppfølging og virker genuint interessert. Opptrer imøtekommende og hyggelig, går ut av sin vei for å være til hjelp. Han er også lett å få time hos, og det er veldig sjelden forsinkelser. Flink med barn. De som jobber på labben hos Bylegene er også veldig flinke og ikke minst veldig hyggelige. Anbefales!

Fantastisk lege!

Lege: Navdeep Saggar Skrevet

Navdeep er en perfekt kombinasjon av medmenneskelig og profesjonell. Han jobber effektivt, samtidig som han er tilstede i samtalen. Han har god oversikt, er kunnskapsrik og følger godt opp. Om man har et spørsmål svarer han raskt på e-konsultasjon. Det er også lett å få time hos han, og det er sjelden han henger bak tidsskjema. Har tilogmed opplevd å bli tatt inn før tiden.
Han er rett og slett den beste fastlegen jeg har vært borti.

Kjempe dyktig og utrolig flink lege

Lege: Navdeep Saggar Skrevet

Utrolig flink og dyktig lege som følger opp pasientene med høy kompetanse.
Navdeep lytter til sine pasienter som gjør at man føler seg behagelig og trygg på han som lege.

Dyktig

Lege: Navdeep Saggar Skrevet

Veldig fornøyd, en snill lege som er lett å forstå og det føles som han faktisk bryr seg. Synes han gir gode råd og han er lett å prate med. Jeg har flyttet til en annen kommune, ca en time unna, og kommer ikke til å bytte fastlege av den grunn.