Oris Dental Leutenhaven

Oris Dental Leutenhaven holder til i Trondheim

Siste vurderinger av Oris Dental Leutenhaven

Meget flink tannlege

Tannlege: Nikola Petronijevic Skrevet

Gruet meg til behandlingen.Var gjennom et mislykket forsøk på rotfylling hos en annen tannlege, så jeg var forberedt på lidelser. Men det gikk både fort og smertefritt.
Prisen for behandling er høy, men resultatet er upåklagelig.

Som å dra på spa!

Tannlege: Ghavam Naghavi Skrevet

Verdens beste tannlege! Jeg googlet han nettopp for å sjekke om han ikke tilfeldigvis hadde flyttet nærmere min by. Jeg brukte han når jeg studerte i Trondheim, men nå bor jeg ved Oslo. Men han er visst i Trondheim enda. Verdens snilleste, mest forsiktige, dyktige OG morsomme tannlege!! Selv om jeg alltid hadde en del å gjøre hos han så var det alltid bare behagelig og fint å være hos han! Nesten som å være på spa! Han er en engel, så morsom som sagt og jeg følte meg alltid mye bedre etter å ha vært der enn før jeg kom inn! Noe som er helt sykt siden jeg tross alt hadde vært hos tannlegen (og ofte hadde mye å gjøre). Vet ikke om jeg noen gang kommer til å finne lignende tannlege hvor jeg bor (i Oslo-området).. sukk! Han er verdens beste, han behandler deg som gull, og jeg anbefaler han spesielt hvis man har tannlegeskrekk eller ja, uansett! Nesten så jeg ville flydd til Trondheim for å dra til han men det hadde blitt mange flybilletter.. Uansett! Han scorer top score på enhver skala! Han er helt fantastisk! Ble anbefalt av en med-student den gangen! Velger du han kommer du til å skjønne hva jeg mener.

OK

Tannlege: Ola Mørkved Skrevet

Helt OK behandling og opplevelse . Skulle trekke en tann og da funket ikke røntgenmaskinen så jeg ble ikke sikker om han hadde tatt hele tanna eller om det var igjen noen biter i og med at jeg kjente en skarp del med tunga.

Profesjonell, beroligende og dyktig.

Tannlege: Ola Mørkved Skrevet

Trakk den akutt vonde visdomstanna mi i løpet av 2min. Var veldig beroligende og hyggelig, noe som betyr veldig mye for meg som har tannlegeskrekk og har vegret meg for dette i lang tid. Kan anbefale Ola for alle, spesielt de som vegrer seg/har tannlegeskrekk og hvor man har gått alt for lenge før man tok tak i tannproblemene. Har bestilt ny time for å ta tak i resten, uten å angre :) Lett 5 stjerner fra meg :)

Kunnskapsdyktig og ivaretagende

Tannlege: Veysel Akbina Skrevet

Kjenner meg ikke igjen i de andre vurderingene her. Opplevde Veysel utrolig kunnskapsdyktig. Fant ut av problemet mitt på kort tid, etter at jeg tidligere hadde gått til andre tannleger som ikke fant problemet. Veysel forklarte problemet detaljert, og brukte god tid til å høre på hva jeg hadde å si. Han spurte også om jeg var nervøs, følte meg veldig ivaretatt. Fikk vondt over helgen, kom tilbake, og han fikset problemet på et blunk. Veldig flink! Kommer definitivt tilbake til han neste gang jeg skal til tannlegen! Anbefales på det sterkeste!