Oris Dental Leutenhaven

Oris Dental Leutenhaven holder til i Trondheim

Siste vurderinger av Oris Dental Leutenhaven

Dårlig opplevelse

Tannlege: Veysel Akbina Skrevet

Lite kommunikasjon fra tannlege underveis. Smertefull behandling. Hevelse, smerter og problem med å åpne munnen i etterkant. Tannlege svarer at det er normalt og underkjenner min opplevelse. Sendte regning direkte etter at min klage var mottatt. Store smerter nå 10 dager etter behandling og tannlegekontoret sier kun at alt er utført etter prosedyre. Her kommer kundene i bakerste rekke og tannlegen har alltid rett. Anbefales ikke.

Hyggelig og imøtekommende

Tannlege: Ola Mørkved Skrevet

Hyggelig og imøtekommende tannlege, fikk god hjelp av både tannlege og hyggelige assistenter. Gav nok bedøvelse, og sjekket underveis at det ikke var for vondt. Fikk time på kort varsel. Nøyaktig pris ble avtalt før behandling - ryddig!

Beste tannlegeopplevelsen

Tannlege: Ghavam Naghavi Skrevet

Ble anbefalt av mannen å gå til Gahvam. Jeg hadde store forventninger siden han har vært så fornøyd. Det innfridde! En bedre tannlegeopplevelse har jeg ikke opplevd. Følte meg godt ivaretatt. Anbefales!

Fantastisk tannlege som anbefales på det sterkeste

Tannlege: Ghavam Naghavi Skrevet

Etter mange år med tannlegeskrekk så gruer jeg meg ikke til å dra til tannlegen lengre. Merker knapt at man sitter i stolen, effektiv er han også.

Trivelig og dyktig tannlege!

Tannlege: Ola Mørkved Skrevet

Hyggelig og sympatisk tannlege som tok på alvor at jeg sliter med tannlegeskrekk. Flink til å ta det rolig og forklare, og ikke gnien på bedøvelsen.