Oris Dental Leutenhaven

Oris Dental Leutenhaven holder til i Trondheim

Siste vurderinger av Oris Dental Leutenhaven

Imøtekommende og behagelig

Tannlege: Mohammad Beroz Omid Skrevet

Jeg ble informert om alt som skjedde underveis. Lett på hånda. Veldig behagelig. Hadde kunnskap og innsikt.

Dårlig opplevelse

Tannlege: Ola Mørkved Skrevet

Mitt første inntrykk var veldig bra, han er veldig hyggelig og imøtekommende.

Det som var skuffende var at jeg fikk mitt første hull i alder av 23 år. Å det var et hull i tanna som jeg ikke viste om først før under selve årskontrollen, og den var heller ikke vond.

Etter at han borret, så borret han for nære roten flere ganger.

Vil ikke komme tilbake.

Kjempeflink og hyggelig

Tannlege: Mohammad Beroz Omid Skrevet

Veldig hyggelig tannlege som er positiv og imøtekommende. Fikser akkurat det du ber om/har behov for, som andre tannleger kanskje overser som småproblem. Fikk god veiledning i forhold til pusseskader, overrasket over at ingen andre tannleger har fortalt meg dette før.

Utrolig dårlig og ubehagelig opplevelse!!

Tannlege: Veysel Akbina Skrevet

Hold deg langt unna tannlege veysel akbina!! Uprofesjonelt fra start til slutt. Null kommunikasjon fra tannlegen om hva som foregår eller hva han skal gjøre. Føltes hverken trygt eller komfortabelt å sitte i stolen til han. Han virket stresset, forhastet og overlegen. Det føltes rett og slett som han ville ha meg ut derfra fortest mulig. Ved spørsmål kom det bare vage svar, virker ikke som han er veldig trygg på sitt fagfelt.

Den beste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Mohammad Beroz Omid Skrevet

Veldig rolig, hyggelig, og gir en god følelse av trygghet mens du får behandling. Jeg vil virkelig anbefale ham til alle, spesielt de med tannlegeskrekk. Jeg fikk også inntrykk av at han virkelig prøvde å gjøre behandlingen så behagelig som den lot seg gjøre.