Bryn legesenter AS

Munins vei 1 1348 Rykkinn

Siste vurderinger av behandlere ved Bryn legesenter AS

Dyktig lege

Lege: Lindbjørg Holm Bahgat Skrevet

Har vært hos henne i flere år. Til å stole på. Det tar dessverre lang tid å få time.

Servicen for øvrig ved legekontoret er elendig, nesten umulig å komme gjennom på telefon, og de har ofte en litt uvennlig tone.

Flink lege som lytter og henviser deg videre

Lege: Lindbjørg Holm Bahgat Skrevet

En lege som lytter til pasienten. Byttet henne mot Aukrust noe som jeg angret på ved første møte med Aukrust. Grunnen til jeg byttet var sure og meget frekke sekretærer ved senteret der Bahgat jobber. Byttet tilbake til Bahgat . Må tåle ufordragelige sekretærer når Bahat er flink.

En utrolig dyktig lege

Lege: Julie Hjorth Wang Skrevet

Faglig oppdatert og flink. Behagelig, empatisk og lyttende. Her føler man seg godt ivaretatt som pasient.

Dette er en lege som er genuint interessert i pasientene sine, og at de skal ha best mulig behandling. De problemstillingene hun ikke kan/klarer å løse sender hun videre/søker råd hos andre.

Dette er en fastlege for alle. Hun kommuniserer godt med mennesker i alle aldre.

Har aldri hatt en fastlege jeg har følt meg tryggere på (hun er fastlege for hele familien).

Oppleves ikke som at hun har overbelegg på timer, man får time raskt, og hun følger opp.

Det som er virkelig trist er at legesekretærene til tider er sterkt preget av stress e.l., for de også er egentlig veldig hyggelige, men kan til tider oppleves som krasse og korte på bl.a. telefonen.

At det er ventetid på telefonen kan jo ha en sammenheng med beliggenheten. I nærområdet bor det ca 18.000 andre mennesker, og Bryn Legesenter ligger midt i "gryta". Men det har aldri vært et problem å få tak i henne pr. tlf; har hun ikke tid, ringer hun opp så fort hun har anledning.

Anbefales virkelig på det sterkeste.

Dyktig lege

Lege: Lindbjørg Holm Bahgat Skrevet

Flink til å se pasienten, henvise videre om nødvendig og hun følger opp. Tar virkelig pasienten på alvor. Eneste minus der, er legesekretærene som virker stressete og sure. Når jeg flyttet fra Bærum, så skiftet jeg fastlege. Vurderer å bytte tilbake til Lindbjørg Bahgat igjen, selv om jeg får lang reisevei.

Dyktig lege på forkastelig legesenter

Lege: Julie Hjorth Wang Skrevet

Julie er en flott person, med forståelse og god kompetanse.

Dessverre hører hun ikke hjemme på Bryn. Damene i resepsjonen er både frekke og avvisende å forhindrer pasient og lege kommunikasjon utover oppsatte timer. Å måtte krangle for å få lov til å legge igjen en beskjed, er mer enn hva jeg har mestret så personlig våger jeg ikke lenger å kontakte fastlegen min, utover avtalte lege-timer.