Nordås Legesenter AS

Søråshøgda 9 5235 Rådal

Siste vurderinger av behandlere ved Nordås Legesenter AS

Lite imøtekommende og til tider nedlatende

Lege: Kim Erik Kongsvik Sundal Skrevet

Sundal gjorde en dårlig jobb med en henvisning for sønnen min som har spiseproblemer. Vi fikk tilbakemelding fra BUP om at henvisningen var altfor kort og dårlig begrunnet. Han nektet å skrive en ny henvisning uten at vi bestilte ny time. Det hadde vi ikke mulighet til fordi vi dro på sommerferie. Sundals lite imøtekommende oppførsel gjorde at vi kom inn på BUP flere måneder seinere enn nødvendig. Vi byttet fastlege og da gikk en grundig henvisning igjennom med en gang. Han gjør ingenting ekstra uten at du bestiller time. Dårlig service og til tider nedlatende holdning dersom han blir møtt med kritikk.

Anbefales

Lege: Bernt-Olaf Lian Flem Skrevet

Den beste legen jeg har hatt, føler meg trygg og ivaretatt etter hvert legebesøk. Håper ikke jeg noen gang må bytte lege.

Hyggelig, kunnskapsrik og punktlig

Lege: Kim Erik Kongsvik Sundal Skrevet

Byttet til Kim Erik da jeg ikke var fornøyd med min forrige fastlege. Fikk god informasjon om mine plager. Han er veldig punktlig som gjør det lett å planlegge fri fra jobb. Følte meg sett og ivaretatt. Hadde ikke byttet fastlege om jeg ikke flyttet på andre kanten av landet.

Gjør en god lege jobb!

Lege: Sten Arve Wegner Lønning Skrevet

Jeg har hatt Lønning som min fast lege i 13 år. Som med de fleste mennesker, så tar det litt tid til å lære og kjenne hverandre, og stole på. Lønning har gått veldig langt for å hjelpe meg i mitt liv. Når man begynner å forstå at fastlegen ikke er en psykolog, og at en lege time ikke er 60 minutter. Så forstår man at Dr.Lønning gjør en veldig god jobb.
Han smiler også alltid til deg når du kommer. Gir deg ett fast håndtrykk, og er lyttende og fokusert på det du har å si når du er inne hos han.
Om det er noe spesielt, så bryker han den tiden det trengs selv om det sitter andre å venter.
Noe vente tid kan det være da på vente rommet.

Siden han er en flink og populær lege. Så burde du planlegge en tid i forveien med å bestille time hos han som ikke haster.
En god lege som bare blir bedre og bedre, og som brenner for sitt yrke!

Dårlig tid og lite pålitlig

Lege: Sten Arve Wegner Lønning Skrevet

Gjentatte ganger har han glemt å fylle på resepter. Det tar lang tid å komme til, og når man først kommer til er han lite forståelsesfull og lite løsningsorientert.