Nordås Legesenter AS

Søråshøgda 9 5235 Rådal

Siste vurderinger av behandlere ved Nordås Legesenter AS

Bedre lege skal en lete lenge etter

Lege: Kim Erik Kongsvik Sundal Skrevet

Jeg har hatt dr. Sundal som fastlege i mange år. Jeg kunne ikke vært mer fornøyd. Han er en fantastisk faglig dyktig lege, som behandler meg som pasient med respekt og verdighet. Han ser pasienten og hører hva en har å si. Han gir gode faglige vurderinger for både meg og min barn.
Jeg kjenner mange som har fulgt han i mange år, og jeg håper han blir fastlege i Bergen resten av hans karriere.
Kontordamene/legesekretærer derimot... Makan til frekkhet...! Det er en som er fantastisk hyggelig, de andre burde vært skiftet ut for lenge siden...!

En lege av høy kvalitet

Lege: Kim Erik Kongsvik Sundal Skrevet

Min tidligere fastlege tok meg ikke på alvor, og jeg fikk ikke medisinen jeg ba om. Kim Erik har jeg vært til bare to ganger, han tok meg på alvor med en gang med hensyn til mine kroniske plager. Endret medisinen min med en gang. Ser frem til å få en bedre hverdag nå, og et godt samarbeid, forståelse og respekt av min lege.

Beste fastlegen jeg har hatt

Lege: Bernt-Olaf Lian Flem Skrevet

En flink lege som alltid tar meg alvorlig og tar seg god tid om det trengs.
Er jeg kun inne for noe kort spør han alltid om hvordan jeg har det og hvordan det går.
Behagelig og hyggelig lege som jeg er glad for at jeg har fått.

Det kan noen ganger være litt ventetid på å komme til hos han men om det er noe som haster ordner damene i resepsjonen time på dagen.
Jeg kan absolutt anbefale han.

Snill og flink lege

Lege: Sten Arve Wegner Lønning Skrevet

Han er god og han er flink. Det virker som at han er kunnskapsrik og vi kan og gjør stoler på han. Veldig flott.

Svært fornøyd. Det kunne ikke være bedre!

Lege: Kim Erik Kongsvik Sundal Skrevet

Veldig kunnskapsrik, dyktig og hjelpsom lege. Han er oppriktig interessert i info han får og tar seg tid å undersøke og skriver brev man trenger raskt. Det er ikke som tidliger leger jeg hatt at de åpnet bok, hans vurdering kommer fra hans erfaring. Han oppdatere e-resepten etter digitale henvendelser også. Jeg kunne ikke tenke meg å en bedre fastlege. 100% fornøyd og håper at han jobber i Nordås legekontor i mange år fremover!