Nordås Legesenter AS

Søråshøgda 9 5235 Rådal

Siste vurderinger av behandlere ved Nordås Legesenter AS

Bra lege

Lege: Kim Erik Kongsvik Sundal Skrevet

Syns han er en veldig flink lege - går kanskje litt raskt i svingene av og til, men syns likevel han gjør en god jobb. Veldig uenig i de som klager over sure kontordamer også, syns kontordamene er kjempegreie. Telefonkø syns jeg er blitt mye kortere enn før og jeg syns jeg får time innen rimelig tid hver gang.

Verdens beste lege!

Lege: Sten Arve Wegner Lønning Skrevet

Dr. Lønning er en varm, lyttende og empatisk lege. Faglig flink og alltid i strålende godt humør! Føler alltid jeg er i de tryggeste hender!

Ikke god nok

Lege: Sten Arve Wegner Lønning Skrevet

Tar seg ikke tid, vanskelig å få taki, bryr seg ikke særlig når ting er vanskelig å finne ut av. Er grei til generelle ting, men ikke flink eller tålmodig når ting ikke går som han vil.

En god og interessert fastlege

Lege: Kim Erik Kongsvik Sundal Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Kim Sundal. Han gjør unna rutinebesøkene kjapt og effektivt, noe som er helt greit. Og når det er spesielle ting som står på, lytter han godt, spør oppfølgingsspørsmål og drøfter hva som er den beste løsningen. Man blir møtt med respekt for hvordan man selv vurderer og beskriver situasjonen, og han deler av kunnskapen sin, slik at egenforståelsen blir enda bedre. Jeg har stor tillit til ham og synes at han er slik en fastlege skal være i 2017.

Veldig profesjonell og forståelsesfull

Lege: Sten Arve Wegner Lønning Skrevet

Har hatt han som min fastlege i 21 år og er kjempefornøyd! Er nok ofte litt ventetid, men sjeldent mer enn 40 min. Tar meg alltid seriøst og følger meg grundig opp. En god lytter og alltid imøtekommende og blid!