Nordås Legesenter AS

Søråshøgda 9 5235 Rådal

Siste vurderinger av behandlere ved Nordås Legesenter AS

Fabelaktig lege

Lege: Bernt-Olaf Lian Flem Skrevet

Har hatt Flem som lege i over 10 år og er veldig fornøyd. Han har tid og ser hele meg. Han finner løsninger, henviser videre ved behov og tar grundig undersøkelse. Opplever å alltid blitt tatt på alvor og ingen spørsmål er for dum å spørre. Når han skiftet legekontor fulgte eg etter fordi eg ville ha han som såg meg og som forstod heile situasjonen. Han er ein lege som ikkje dømmer om du har ein psykiatrisk diagnose.

Fantastisk lege som lytter og er tilstedeværende

Lege: Andreas Tufteland Kroken Skrevet

Trodde aldri jeg skulle finne et slik gullkorn av en lege,men det gjorde jeg. Andreas er tilstedeværende i samtaler og følger godt opp. Han svarer kjapt på spørsmål og er grundig i sin jobb. Henviser når det er nødvendig og føler oss virkelig ivaretatt av denne legen. Virkelig en flott lege!

Den beste....

Lege: Kim Erik Kongsvik Sundal Skrevet

Enkelt og greit, sannsynligvis en av aller beste fastlegene du kan ha. Har hatt som fastlege Kim i mer enn 10 år, følger deg nøye opp, alltid godt forberedt (lest din journal) og du blir veldig godt ivaretatt og følgt opp!

Behagelig og kunnskapsrik

Lege: Bernt-Olaf Lian Flem Skrevet

En flott lege som tar seg tid.
Jeg møtte Dr Flem første gang på legevakten, ble så godt mottatt at jeg byttet til han som fastlege.
Ser hele deg og tar seg tid til å forklare sammenhengene i kroppen. Henviser videre og følger opp prøvesvar.
Er grundig og gir gjerne ekstra prøver og undersøkelser om det Gir pasienten ekstra ro.
Absolutt å anbefale

Trygg og kunnskapsrik.

Lege: Kim Erik Kongsvik Sundal Skrevet

Lytter til pasienten og tar seg god tid - ser pasienten i sin helhet. Behagelig og finner fort løsninger. Henviser til dyktige spesialister