Nordås Legesenter AS

Søråshøgda 9 5235 Rådal

Siste vurderinger av behandlere ved Nordås Legesenter AS

Dyktig

Lege: Bernt-Olaf Lian Flem Skrevet

Topp lege som ta seg tid, og allikevel er konkret og tydelig, slik jeg trenger fra en lege. Sjekker grundig og henviser videre ved behov. Dessverre ikke like fornøyd med alle i resepsjonen og nesten byttet pga servicen og noe redusert høflighet der, men jeg blir nok, legen er viktigst.

Trygg og dyktig lege

Lege: Bernt-Olaf Lian Flem Skrevet

Dr.Flem er en veldig trygg lege å gå til.
Man føler seg ivaretatt og han følger opp til punkt og prikke.
Han kan virke avstandspreget ifht pasienten ved første besøk men han er absolutt en lege som bryr seg og som ikke er arrogant.
Han lytter, tar tak i ting og virker oppriktig interresert i pasientens ve og vel!

Sympatisk og grundig

Lege: Bernt-Olaf Lian Flem Skrevet

Koselig lege som er flink til å lytte og veldig sympatisk. Opplever ham som grundig når det gjelder utredning. Har ikke opplevd noe problemer med å få time. Hvis det er noe som kan være til bekymring, kommer man til kjapt og har fått jevnlige kontroller. Generelt flink til å følge raskt opp e-konsultasjoner. Føler meg trygg og godt ivaretatt. Anbefales på det sterkeste! Det eneste minus er at noen av personalet på kontoret ikke er så vennlige.

Useriøst.

Lege: Kim Erik Kongsvik Sundal Skrevet

Jeg har gått til Dr.Sundal i mange år, og for det meste vært fornøyd. Men dette endret seg dessverre etter sist gang jeg bestilte time. Prøvde å bestille, men fikk klar beskjed om at jeg kunne ikke henvende meg dit for verken time eller andre henvendelser før jeg hadde betalt en utstående faktura fra siste besøk for 2 år siden (En ren forglemmelse)
Dette opplevdes ubehagelig og lite fintfølende, og jeg vil heller ikke ha en behandler som er så til de grader opptatt av penger at de stiller slike ultimatum.

Flink og lyttende lege.

Lege: Tord Christian Olsen Skrevet

Alltid lyttende, empatisk og grundig.Tar seg alltid tid og og forklare hvorfor han sender meg videre, eller hovrfor han gi de forskjellige medisiner.Følge svært godt opp med videre behandlig. Svært fornøyd.