Oris Dental Galleri Oslo

Oris Dental Galleri Oslo holder til i Oslo

Siste vurderinger av Oris Dental Galleri Oslo

I loved

Tannlege: Nine Sjasmin Dehdar Skrevet

She is so nice! She explained everything to me! I thought her work was excellent, not to mention that she was very quick and very attentive! I recommend her work! 🙂

Meget dyktig og trygg Oralkirurg

Tannlege: Shoresh Afnan Skrevet

Jeg er så fornøyd med Oris Dental Galleriet hos Shoresh Afnan. Tar seg god tid, rolig og veldig god til å berolige den som sitter i stolen. Får alltid godt med bedøvelse, og aldri hatt vondt under visitten. Anbefaler virkelig Shoresh Afnan om du sliter med tannlegeskrekk som meg!;) Han har også vært utrolig grei når det gjelder betalingen. Har fått lov til å betale litt nå og da, som har vært helt topp når det gjelder meg som har fått satt inn implantat.
Anbefales på det sterkeste!!!

Beste tannlegen i Oslo

Tannlege: Nine Sjasmin Dehdar Skrevet

Nine er ekstremt proff og dyktig, og ikke nok med det, hun er veldig hyggelig i tillegg! Føles alltid veldig trygt å komme til hun. Skånsom og samtidig effektiv. Og skal du trekke en tann, gratulerer, ikke noe å grue seg til hos Nine. Anbefales på det sterkeste!

Suveren!

Tannlege: Shoresh Afnan Skrevet

Jeg har tannlegeskrekk og ble panisk da jeg skulle ta ut en diger cyste i underkjeven som lå tett inntil en nerve og med fare for tap av tann. Kjevekirurg Afnan er veldig omsorgsfull, han forklarer og betrygger. Inngrepet gikk fort med utmerkede resultater og tannen ble berget! Afnan er ikke bare en veldig dyktig kirurg, men ser og følger opp pasienten hele veien. En tannlege av øverste rang!

Faglig dyktig tannlege som også er svært hyggelig og empatisk

Tannlege: Nine Sjasmin Dehdar Skrevet

Jeg dro til Nine grunnet akutte smerter i en visdomstann. Hun fant raskt ut av problemet, og trakk ut visdomstannen. Prosessen med å trekke ut tannen var rask og smertefri, og hun var nøye på at det ikke var ubehagelig eller vondt. Veldig god kommunikasjon hele veien.

Anbefales på det sterkeste.