Kroppskontroll Bjørvika/Barcode

Telefonnummer483 93 921483 93 9 ...
Rostockgata 9 0191 Oslo

Siste vurderinger av Kroppskontroll Bjørvika/Barcode

Presis, effektiv og kunnskapsrik. Anbefales!

Kiropraktor: Hans Wilhelm Bolander Skrevet

Har gått til kiropraktor Hans Bolander i noen måneder nå med smerter i rygg og korsrygg, og har fått veldig god og presis behandling. Han er svært kunnskapsrik og gir en hard behandling som har fungert ypperlig for meg. Beste kiropraktoren jeg har vært hos. Anbefales på det sterkeste!

Meget dyktig kiropraktor

Kiropraktor: Hans Wilhelm Bolander Skrevet

Veldig hyggelig mann, engasjert og faglig dyktig. Han lytter til problemet og behandler det på en god måte. Gir gode råd og treningstips. Anbefales på det sterkeste.

Dyktig og kunnskapsrik kiropraktor

Kiropraktor: Hans Wilhelm Bolander Skrevet

Etter nesten to år med hjemmekontor, ble litt stiv og vondt i skuldren og nakke. Vi startet med behandling og det ble fort mye bedre. Nå, etter flere timer med Hans, føler jeg meg kjempebra.
Fikk også bra tips om øvelser jeg kunne gjøre på fritiden.
Anbefaler ham på det sterkest

Kunnskapsrik, hyggelig og profesjonell

Kiropraktor: Hans Wilhelm Bolander Skrevet

Jeg har vært hos flere kiropraktorer siden jeg har slitt lenge med smerter i nakke, rygg og skulder pga statisk kontorhverdag. Først når jeg var hos Hans begynte det å skje ting. Han er hyggelig, lytter og etter min erfaring klarer å finne riktig løsning. Han følger opp, er fokusert, profesjonell og dedikert. Anbefaler ham på det sterkeste.

Dyktig

Kiropraktor: Hans Wilhelm Bolander Skrevet

Gått til behandling hos Hans Wilhelm og er veldig fornøyd. Veldig dyktig, og behandlingen har gitt gode resultater. Anbefales på det sterkeste!