Kroppskontroll Bjørvika/Barcode

Telefonnummer483 93 921483 93 9 ...
Rostockgata 9 0191 Oslo

Siste vurderinger av Kroppskontroll Bjørvika/Barcode

God behandling og kunnskapsformidling

Kiropraktor: Hans Wilhelm Bolander Skrevet

Har vært hos Hans W. Bolander og Kroppskontroll Bjørvika/Barcode en del ganger nå, og er alltid strålende fornøyd når jeg forlater lokalene. Behandlingen er god og jeg føler alltid jeg får informasjon om hvorfor jeg har de smertene jeg har. I tillegg har jeg fått et par øvelser som fungerer utmerket for mine behov.

In the best hands for back pain release

Kiropraktor: Hans Wilhelm Bolander Skrevet

I'm so grateful I found Kroppskontroll. Thanks to multiple sessions with Hans my back feels amazing again. I felt so well taken care of. Hans is a very professional, knowledgeable and sympathetic practitioner. He really finds the spots, knows how to release the discomfort and gave my very helpful exercises to do at home. I would highly recommend him. And will continue to come back whenever I'm in Oslo.

Trygg og kunnskapsrik

Kiropraktor: Hans Wilhelm Bolander Skrevet

Dyktig og effektiv. Går raskt å få time. Gir god oppfølging med tilpassende hjemmeøvelser. Vil anbefale til andre som trenger hjelp med ryggplager.

Dyktig og engasjert

Kiropraktor: Hans Wilhelm Bolander Skrevet

Jeg har gått til Hans Wilhelm av og på i 3 år for en vond rygg. Han er dyktig, engasjert og gir en effektiv og grundig behandling tilpasset mitt behov. Anbefales!

Engasjerende og lærende

Kiropraktor: Hans Wilhelm Bolander Skrevet

Jeg trives utrolig godt hos Hans Wilhelm, han forteller godt hva som kan være årsaken til mine rygg- og nakke smerter, samt så viser han øvelser og forklarer hvordan jeg skal bedre det. Han er også veldig pratsom og gjør besøket en hyggelig opplevelse, samtidig som det er på et profesjonelt og respektert nivå.