Bøleråsen legesenter

Bregnefaret 1A 1405 Langhus

Siste vurderinger av behandlere ved Bøleråsen legesenter

Dyktig, presis og imøtekommende.

Lege: Benthe Øseth Skrevet

Har hatt Benthe som fastlege siden fastlegeordningen kom. Jeg er så fornøyd med henne at jeg beholder henne selv om jeg har flyttet. Har byttet fastlege to ganger for å få en som er nærmere her jeg bor, men byttet raskt tilbake til Benthe. Jeg ser at noen skriver at hun har humørsvingninger, dette har jeg aldri opplevd. Hun er flink til å lytte, sjekker fakta om hun er i tvil, og tar deg seriøst. Får som oftest time veldig raskt om det er noe som haster. Følger raskt opp med prøvesvar på SMS.
Det øvrige personalet på legesenteret gjør også en fantastisk jobb. Flinke og hyggelige legesekretærer, og helt fantastiske sykeplere.
Bra parkeringsplass, gode lokaler og en lett og hyggelig stemning blandt de ansatte.

Passe

Lege: Ted Johannes Korvann Skrevet

Han har oversett flere ting hos sønnen min og tar oss som regel ikke seriøs. Han har dessverre ingen kompetanse eller interesse for kosthold, akupunktur eller alternativ medisin.
Men han lytter og det er grei tilgjengelighet.
Allikevel ønsker vi en lege som brenner for faget sitt og som informerer seg fortløpende om ny forskning og utviklingen i medisinen. Mer åpenhet for alternativ medisin og ernæring.

Helt perfekt fastlege

Lege: Anne-Grethe Hafsrød Roos Skrevet

Altid lydhør, tar seg god tid og lar deg komme med innspill og gir råd. I følge flere spesialister jeg har vært hos er hun av de aller flinkeste til å følge opp og tar absolutt ansvar. Kan anbefales på det varmeste. Får svar på prøver umiddelbart. Bøleråsen legekontor er ellers supert. Rolig og ingen stress. Svært hyggelige medarbeidere.

Veldig fornøyd pasient

Lege: Håvard Tobias Andersen Skrevet

Tid til å lytte og jeg føler jeg blir tatt veldig godt vare på.

Grei lege

Lege: Ted Johannes Korvann Skrevet

God å snakke med, men opplever som oftest kun å få resepter, ikke behandling. Skjønner meg heller ikke på den vanvittige lange ventetiden, da jeg aldri føler jeg får nok tid inne hos legen.