Bøleråsen legesenter

Bregnefaret 1A 1405 Langhus

Siste vurderinger av behandlere ved Bøleråsen legesenter

flink lege

Lege: Håvard Tobias Andersen Skrevet

møtte han på bergen legevakt
han var en hyggelig lege som hjalp meg godt :)
fikk den hjelpen jeg trengte av han :)

Ok lege, dårlig legesenter

Lege: Håvard Tobias Andersen Skrevet

Dr. Andersen er en hyggelig mann uten fordommer. Samtidig veldig likegyldig og bruker veldig lang tid på å finne ut av ting, og det er ikke fordi han er så nøye. For hver skade jeg kommer med gjør han alltid det samme: setter meg på en masse tabletter og videre henviser meg til både røntgen og MR på samme tid. Må be spesifikt om noe for å få det, og da gir han det til deg uten å spørre noe videre. Dette kan være både positivt og negativt. Min dårligste opplevelse er resepsjonen på legesenteret. De er frekke, de klarer ikke finne frem i journalen og er aldri tilgjengelig. Når jeg først kom i gjennom ba de meg ringe opp igjen om 10 minutt, og når jeg gjorde det så var linjen stengt.

Veldig dyktig lege

Lege: Håvard Tobias Andersen Skrevet

Jeg er svært fornøyd med Andersen. Han tar seg god tid, tar meg på alvor og har viderehenvist raskt i tilfeller hvor det har vært behov. Jeg er glad han hadde ledig plass på listen og kommer ikke til å skifte igjen.

For det meste følelsen av å være til bry

Lege: Benthe Øseth Skrevet

Opplever ikke å bli tatt seriøst eller lyttet til. Har ofte opplevd å måtte vente i halvtime og mer etter at min time skulle starta, og når det endelig er min tur stresser hun bare gjennom min tid pga hun henger etter slik at jeg ikke får tid til å snakke om noe.. Hva er det egentlig jeg betaler for? Var virkelig på tide å bytte nå ja..

Lytter, men få konkrete råd

Lege: Ted Johannes Korvann Skrevet

Jeg har gått til denne legen i sirka 6 år og har vært fornøyd så lenge det har vært gitt hva som har vært feil. Om man kommer med noe det umiddelbart ikke finnes noe fasit svar på, blir han vikende og lite intressert. "Jeg synes vi skal se det ann en 14 dagers tid".
Nei det skal vi ikke, da får jeg nok ikke beholde jobben min. Så nå finner jeg meg en annen :)

Virker som en hyggelig fyr, men nå trenger jeg altså mer hjelp og råd.