Bøleråsen legesenter

Bregnefaret 1A 1405 Langhus

Siste vurderinger av behandlere ved Bøleråsen legesenter

Tar deg på alvor!

Lege: Håvard Tobias Andersen Skrevet

Har hatt mange dårlige erfaringer med fastleger, men ikke med Dr Andersen. Han undersøkte meg nøye, tok mange blodprøver og henvist meg til sykehuset. Dette er jeg veldig glad for. Tusen takk!

Lyttende og tillittsfull

Lege: Håvard Tobias Andersen Skrevet

Jeg har Håvard som fastlege. Flott og forståelsesfull lege. Grundig og tillitsfull. Holder avtaler om prøvesvar osv.

Kjempe bra!

Lege: Håvard Tobias Andersen Skrevet

Jeg har hatt en del behov de siste årene. Han har vært trygg og fin i dialog. Har forstått mine behov.

Sløv og tiltaksløs

Lege: Håvard Tobias Andersen Skrevet

Må be om det man skal ha, lite grundig og har man kan lett føle seg verdiløs om man kommer igjen med samme problemstilling. Flink til å skrive røntgenhenvisning. Får inntrykk av at han er lite moden som menneske og har lite forståelse for psykiske lidelser og andre livsutfordringer.

Sikkert grei nok, men

Lege: Benthe Øseth Skrevet

Hadde denne legen som fastlege i mange år. På flere områder er ho ganske flink. Om du kommer inn med noe veldig konkret så blir du fort sendt videre til spesialist.
Men om du kommer med noe diffuse plager som hun ikke fort får hengt på en knagg, så virker det som om interessen hennes er fort nedadgående.
Synes hun viser lite forståelse og medfølelse. Fikk fort følelsen av å være til bry. Og hvis ho ikke fant noe så fikk man følelsen at man da ikke hadde rett til å føle seg dårlig.
Kom dit en gang med skikkelige plager, og man fikk skrevet ut smertestillende, og mer smertestillende. Og virket som det var forventet å gå over av seg selv. Etter flere mer enn en måned med vedvarende plager og påfyll med smertestillende så bestilte jeg meg på eget initiativ time hos en privat fysioterapaut. Plutselig fungerte man i hverdagen igjen.
Tidvis veldig dårlig komunikasjon her også. Flere tilfeller av å føle meg usynlig og oversett.