Bøleråsen legesenter

Bregnefaret 1A 1405 Langhus

Siste vurderinger av behandlere ved Bøleråsen legesenter

En veldig bra lege

Lege: Ted Johannes Korvann Skrevet

Har hatt ham som fastlege siden 2013 fram til nå når jeg flytter nordover. Blid, lyttende men likevel skeptiker. Skjønner raskt mine behov og synspunkter. God lytter. Jeg takker for følget og ønsker Dr. Ted lykke til videre...

Flink lege

Lege: Håvard Tobias Andersen Skrevet

Jeg syntes dette er en empatisk og dyktig lege. Har fått raskt time de gangene jeg har trengt det. Er godt fornøyd.

Ble aldri sett

Lege: Håvard Tobias Andersen Skrevet

det er godt mulig at denne legen er en god lege, men den eneste konklusjonen jeg kan trekke, er at legen ikke har noen ønske om å se meg.

Jeg byttet fastlege i Februar, og har forsøkt gang på gang og skaffe meg en time. Nå er vi i April, og jeg har fortsatt ikke fått noe menneskelig kontakt verken med Legen eller legekontoret.

Jeg kan ikke anbefale legen eller legekontoret (Fjellsiden Legesenter) på det grunnlaget.

Byttet fastlegen nå idag, og fikk bestillt konsultasjon bare timer etter.

Jeg er godt fornøyd med denne legen.

Lege: Håvard Tobias Andersen Skrevet

Lyttende, profesjonell, løsningsorientert og åpen. Omsorgsfull og saklig i vanskelige situasjoner, enten det er private problemer eller en ubehagelig gynekologisk undersøkelse. Føler meg alltid sett og ivaretatt, uten at han tar fra meg mitt ansvar for meg og min helse.
Jeg føler ganske enkelt at han er en god samarbeidspartner i forhold til min helse!

Flink lege

Lege: Håvard Tobias Andersen Skrevet

Har hatt noen plager med ryggen siste årene, som jeg har forsøkt å trent meg av. Men pga ny jobb måtte jeg søke hjelp. Andersen undersøkt meg og bestilte raskt MR. Den var fin, ble så anbefalt fysio.
Hyggelig lege.