Asteta Clinic

Gullhaugveien 1 0484 Oslo

Siste vurderinger av Asteta Clinic

Neseoperasjon

Lege: Kenneth Chiu Skrevet

Opererte nesen hos Kenneth Chiu i juni 2022. nesen ble akkurat slik jeg ønsket, og jeg puster nå perfekt gjennom nesen. Jeg følte meg veldig trygg gjennom hele prosessen, oppfølgingen både før og etter operasjonen var super, han var tilgjengelig på tlf/sms/klinikken ved behov.

Neseoperasjon, Asteta Clinic

Lege: Kenneth Chiu Skrevet

Jeg valgte Kenneth som min kirurg etter å ha lest en god del positive tilbakemeldinger om han. Dette gjorde meg tryggere på valget mitt også. Jeg ventet en god stund før jeg tok det første steget og bestilte en konsultasjon. Senere visste jeg med en gang at dette var kirurgen som skulle endre det hele.

Jeg opererte nylig og har virkelig ingenting negativt å si. Jeg er kjempefornøyd med nesen min (selv om det tar flere måneder før man ser det endelige resultatet). Det er absolutt ingen andre jeg ville anbefalt som kirurg enn Kenneth. Han er ærlig og snakker rett fra hjertet. Han er veldig kunnskapsrik, og alt jeg spurte om hadde han svar på. Dette hjalp meg veldig med å føle meg tryggere fordi dette var min første operasjon.

Tusen hjertelig takk for en kjempefin opplevelse og for at du hjalp meg.
Sist men ikke minst, takk til teamet under operasjonen som gjorde det hele betryggende. Dere er kjempe flinke:)

Bytte av brystproteser

Lege: Kenneth Chiu Skrevet

Jeg var hos Kenneth for ca 5 år siden som den gang utførte brystprotese operasjon som jeg var svært fornøyd med.
Jeg oppsøkte Kenneth Chiu igjen hvor ønske mitt var å øke på bryst protese størrelsen.
Gjennom konsultasjonen er Kenneth fantastisk faglig dyktig og lett å prate med. Jeg blir møtt med god forståelse, noe som er av stor betydning for meg.
Jeg fikk også en omvisning på Asteta klinikken, og så blant annet selve rommet der operasjonen foregår - dette opplevde jeg veldig positivt!
Kenneth og teamet hans ivaretok meg gjennom hele prosessen, og han oppfordrer alltid til å spørre om jeg lurte på noe.
Jeg er ubeskrivelig fornøyd med resultatet mitt og anbefaler Kenneth Chiu på det varmeste.
H.L.E.

Anbefales!

Lege: Kenneth Chiu Skrevet

Jeg anbefaler Asteta Clinic på det sterkeste.
Jeg har gjort en brystforstørrelse, og ønsket meg et naturlig resultat.
Jeg var noe nervøs og usikker på prosessen fra start, men Kenneth og resten av teamet på Asteta Clinic har vært helt fantastiske til å følge opp og sørget for god ivaretakelse og trygghet fra start til slutt.
Jeg følte at Kenneth forstod hvilket resultat jeg var ute etter, og det ble som forventet veldig bra!
Tusen takk!!!

Greit resultat

Lege: Kenneth Chiu Skrevet

Helt ok fornøyd med resultatet av min operasjon. Konservativ lege, som hører på det du sier og er vennlig og profesjonell. Overselger ikke operasjoner og vil ikke anbefale noe som han mener ikke vil være bra for deg. Du får vite hva som passer deg, basert på hvordan du ser ut.. Klinikken er moderne og lett tilgjengelig.