Asteta Clinic

Gullhaugveien 1 0484 Oslo

Siste vurderinger av Asteta Clinic

Veldig fornøyd

Lege: Kenneth Chiu Skrevet

Jeg har fått utført brystforstørrelse med silikon hos Kenneth. På konsultasjonen var han veldig profesjonell og realistisk rundt hva jeg kunne forvente av resultat og hvilken størrelse som ville passe min kropp best. Jeg er veldig fornøyd med resultatet og rådene han ga, arrene har grodd veldig fint og er omtrent usynlige selv få mnder etter operasjonen.

Oppfølgingen etter operasjonen var bra, jeg fikk tlf nr hans og kunne kontakte han ved behov, han kontaktet meg dagen etter operasjonen for å høre hvordan det gikk. Jeg hadde ingen komplikasjoner og alt har gått fint, men det eneste jeg kan "pirke på" er at han virker litt opptatt til tider, og blir plutselig opptatt med ting mens mann prater med han. Ellers var han super og svarte på meldinger ekstremt fort om jeg lurte på noe. Anbefaler han om du vurderer å operere brystene, jeg er super fornøyd.

Utrolig hyggelig besøk

Lege: Kenneth Chiu Skrevet

Hadde et lite spørsmål ang operasjon som ble gjort en tid tilbake, som jeg er veldig fornøyd med.
Fikk komme inn samme dag som jeg tok kontakt. Veldig hyggelig og fine lokaler. Hyggelig personale

Utrolig dyktig og trygg kirurg.

Lege: Kenneth Chiu Skrevet

Jeg opererte nesen min hos Kenneth Chiu og kunne ikke vært mer fornøyd med hele prosessen. I det man begynner å snakke med han så ser man hvor kunnskapsrik og dyktig kirurg han er. Jeg var veldig opptatt av å få en naturlig nese som ikke ser operert ut, noe som han 100% forsto og skapte.

Jeg hadde to konsultasjoner før operasjonen og jeg ble så godt tatt i mot av hele teamet på selve operasjonsdagen. Alle var med på å gjøre hele opplevelsen min helt fantastisk fordi jeg følte meg så trygg og godt tatt vare på. Jeg følte meg i gode og trygge hender både før og etter operasjonen. Kenneth var veldig betryggende etter operasjonen som ringte for å sjekke inn hvordan det går. For meg var etter-operasjons tiden veldig bra, fikk minimale blåmerker som varte i noen få dager. Hevelsen er den som varer litt lenger men jeg gikk på jobb etter 10 dager og det var ingen som merket at jeg hadde gjort noe med ansiktet.

Resultatet ble så naturlig og fint og det var akkurat sånn som jeg ville ha det. Den har blitt en del av meg og jeg glemmer selv at jeg har operert da jeg fortsatt ser ut som meg selv, bare mer selvsikker og uten usikkerheter som plagde meg pga av nesen min tidligere.

Jeg kan anbefale Kenneth på det sterkeste han er bare utrolig ærlig og dyktig i jobben sin og jeg er veldig glad for at jeg valgte å operere hos han og kunne ikke vært mer fornøyd med resultatet.

Jeg møtte resten av teamet av Asteta Clinic på selve operasjonsdagen og de var alle utrolig betryggende og gjorde hele opplevelsen min 10/10.

Anbefales!

Lege: Kenneth Chiu Skrevet

Jeg har gjennomført et nedre facelift hos Kenneth Chiu og er strålende fornøyd med både prosess og resultat! Kenneth sørger for at man får realistiske forventninger og gir nøkterne, men tydelige råd på hvilket resultat man kan oppnå. Han har i tillegg god oppfølging underveis og etterpå! Lokalene er flotte, det oppleves rent, behagelig og trygt å være der.

Faglig dyktighet, kunnskapsrik og imøtekommende

Lege: Kenneth Chiu Skrevet

Bukplastikk; gjennomført sying av magemusklene, flytting av navel, fettsuging mage, rygg/hofter.
Jeg har over flere år vurdert å sy igjen magemusklene og korrigere skader etter flere fødsler og keisersnitt, da dette har plaget meg lenge, både fysisk og psykisk. Ved første konsultasjon med Dr. Kenneth Chiu og hans team på Asteta Clinic, ble jeg møtt av en veldig imøtekommende og faglig dyktig kirurg. Jeg fikk svar på absolutt alle spørsmål, veldig god veiledning, en detaljert gjennomgang av hvordan operasjonen ville foregå, og hvordan tiden etter operasjonen ville bli. Det var ingen tvil hos meg etter denne konsultasjonen at dette er en kirurg og klinikk som er utrolig nøye og perfeksjonistisk i sitt arbeid.
På operasjonsdagen ble jeg møtt av et fantastisk hyggelig, vennlig, profesjonelt og dyktig team, som loset meg trygt gjennom dagen. Jeg kjente meg veldig godt ivaretatt og passet på, hvor samtlige kun hadde fokus på at pasienten skulle ha det bra. Nå i etterkant, kjenner jeg på en veldig takknemlighet samtidig som jeg er svært fornøyd med resultatet. Navlen er veldig fin, bulkene fra keisersnittene er borte, og jeg har igjen kontakt med magemusklene mine. Jeg har en fin linje med arr etter operasjonen, og som ligger godt under bikinilinjen. At min kropp kunne se så fin ut og fungere så bra igjen er bare helt utrolig, så tusen takk! Jeg er veldig imponert og dypt takknemlig! Kan anbefale Dr. Kenneth Chiu og hans fantastiske team på Asteta Clinic på det sterkeste!