Asteta Clinic

Gullhaugveien 1 0484 Oslo

Siste vurderinger av Asteta Clinic

Kunne ikke blitt mer fornøyd!

Lege: Kenneth Chiu Skrevet

Jeg opererte nesen hos Kenneth i feb 23.
Ble veldig godt tatt i mot på klinikken av hele teamet. Jeg er veldig redd for alt som har med operasjoner, blod etc. Så jeg var selvfølgelig supernervøs. Og jeg hadde tenkt i flere år på operasjonen, før jeg endelig bestemte meg.
Alt i alt gikk det kjempebra, og en veldig god opplevelse på klinikken. Kenneth er veldig flink og profesjonell. Jeg kan anbefale han på det sterkeste. Resultatet i ettertid ble veldig bra, med et naturlig utseende av nesa. Samt veldig god oppfølging i ettertid. Tusen takk

Trygg og dyktig

Lege: Kenneth Chiu Skrevet

Opererte nesen min hos Kenneth. Følt meg ivaretatt fra første konsultasjon til slutt. Ga et realistisk og naturlig bilde av hva jeg kunne forvente meg - som samsvarte med sluttresultatet. Meget kompetent og faglig sterk. Anbefales på det varmeste.

Neseoperasjon

Lege: Kenneth Chiu Skrevet

Jeg ønsker å dele min opplevelse etter en vellykket neseoperasjon som ble gjennomført av Kenneth i 2022. Jeg hadde tidligere gjennomgått en septumpastikk hos det offentlige som ikke var vellykket og beslutningen om å operere hos Kenneth var derfor nøye vurdert.

Prosessen og konsultasjonene jeg hadde med Kenneth før operasjonen gjorde at jeg hadde en god magefølelse på at operasjonen kom til å gå bra. Kenneth var hyggelig og forståelsesfull ovenfor problemene som hadde oppstått etter min forrige operasjon, og han forklarte meg nøye det som måtte gjøres for å fikse pusteproblemene jeg hadde, og mine estetiske ønsker. Han var ærlig og realistisk med hva som var mulig og ikke mulig, og passet på at vi var enige i det som skulle gjøres/prioriteres. Jeg følte meg godt ivaretatt hele tiden jeg var der.

Etter operasjonen følte jeg at jeg kunne kontakte han om det var noe jeg lurte på uten at dette ble sett på som masing, og han svarte raskt tross at det var juletider. Jeg hadde så og si ingen smerter etter operasjonen og puster den dag i dag veldig godt med begge nesebor. Nesen min passer nå ansiktet mitt veldig godt og ser naturlig ut, som var akkurat det jeg ønsket.

Hele min opplevelse på klinikken har vært fantastisk, både før, under og etter operasjonen! :)

En god opplevelse fra første stund

Lege: Kenneth Chiu Skrevet

Utførte fettsuging av buk, flanker og nedre rygg hos Kenneth. For det første er jeg veldig fornøyd med resultatet. Jeg var fettsugd fra før og hadde noen ujevnheter. Disse er borte og resultatet er over all forventning. Fra konsultasjon til operasjonsdag var dette en god opplevelse. Dyktig kirurg, veldig trygg og god anestesi og grundig og koselig operasjonssykepleier. Stine i skranken var en beroligende og trygg person både før og etter inngrepet. Anbefaler virkelig denne klinikken. En 10/10 opplevelse fra begynnelse til slutt!

Veldig fornøyd

Lege: Kenneth Chiu Skrevet

Jeg har tatt ansiktsløft hos Kenneth Chiu på Asteta Clinic. Jeg er svært fornøyd med resulatet og har følt meg trygg og godt ivaretatt hele veien. Resulatet ser naturlig og fint ut. Anbefales på det sterkeste!