Asteta Clinic

Gullhaugveien 1 0484 Oslo

Siste vurderinger av Asteta Clinic

Neseoperasjon

Lege: Kenneth Chiu Skrevet

Var først på konsultasjon på en annen klinikk.
Etter litt research fant jeg Kenneth og følte fort at jeg hadde kommet til rett lege.
Ønsket å operere nesen men samtidig at det skulle se naturlig ut.
Fortalte hva jeg hadde sett for meg, og fikk også tatt 3D simulering noe jeg syns var veldig fint for å kunne få et bilde av hva jeg kunne forvente.
Ble veldig forøyd med resultatet, og føler meg mer vell enn jeg noen gang har gjort.
Kenneth og teamet fikk meg til å føle meg trygg og ivaretatt fra begynnelse til slutt, og svarte på alle spørsmål og bekymringer jeg måtte ha.

Kommer varmt til å anbefale Kenneth og Asteta til andre.

Tusen takk til Kenneth og hans team.

Flott resultat og oppfølging

Lege: Kenneth Chiu Skrevet

Jeg har tatt brystforstørrelse med silikon hos Kenneth. Jeg var veldig nervøs før operasjonen men ble tatt godt imot av han og resten av teamet. Resultatet ble kjempefint, tusen takk til dr. Kenneth og teamet hans.

Profesjonell, empatisk og kunnskapsrik

Lege: Kenneth Chiu Skrevet

Jeg var på en second opinion hos Chiu, etter å ha blitt operert av en annen kirurg. Han svarte seriøst på spørsmål der forhenværende operatør ikke hjalp pasienten. Selv om Kenneth ikke kunne gi operativ bistand, kom han med gode innspill som hjalp pasienten med videre utredning.

Flink kirurg

Lege: Kenneth Chiu Skrevet

Jeg er fornøyd med resultatet av operasjonen hos Kenneth, det ble som avtalt. Han var tilgjengelig når jeg hadde spørsmål og jeg opplevde ingen ventetid når jeg trengte en kontrolltime. Når det gjelder kommunikasjon er det rom for forbedring. Opplevde han som spydig og litt for direkte på ulike kontroll timer. Det viktgiste var resultatet for min del noe jeg er kjempefornøyd med, så han får 5 stjerner fra meg.

Poser under øynene

Lege: Kenneth Chiu Skrevet

Kjempefornøyd etter å bli kvitt poser under øynene. Tok også øyelokk samtidig. Ingen arr. Ser helt naturlig ut. Ingen smerter. Imponert av Kenneth og hans team. Meget dyktige! Anbefales virkelig!